Magazinul va sta la dispoziția locuitorilor din Mamaia Nord și zonele din proximitate până pe 30 septembrie 2020, cu o selecție de peste 2500 de produse pentru cumpărături săptămânale de maximă necesitate, de la legume și fructe, produse proaspete, alimente de bază, carne și brânzeturi preambalate, snack-uri, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie.

Prin redeschiderea hipermarketului estival, Kaufland vine în sprijinul celor care au nevoie să ajungă într-un mod cât mai ușor la cumpărături, fără a se deplasa pe distanțe mari. Acesta este primul magazin deschis de Kaufland în anul financiar 2020 (martie 2020 – februarie 2021), compania continuând planurile de expansiune.

Cu o suprafață de vânzare de aproximativ 1300 metri pătrați, magazinul funcționează zilnic, de luni până duminică în intervalul 9.00-19.00, cu un program care le permite clienților să se aprovizioneze în orice moment al zilei. În plus, pentru o rapiditate mai mare și mai puțin timp petrecut la cumpărături, 3 dintre cele 6 case de marcat de care dispune hipermarketul sunt tip express.

”Din grijă pentru toți clienți și angajați, magazinul redeschis este complet sigur și respectă toate măsurile sporite de protecție și prevenție aplicate în rețeaua Kaufland”, arată reprezentanții companiei:

Citeste si:
Kaufland România inaugurează al 15-lea magazin în București
Kaufland România inaugurează...

• Toate suprafețele de contact și obiectele des utilizate de clienți și angajați (cărucioare, case de marcat, mobilier, cântare, clanțe, butoane etc) sunt dezinfectate frecvent;
• Toaletele din magazine și toate spațiile comune ale angajaților sunt dezinfectate și ele în totalitate, de mai multe ori pe zi;
• Magazinul este dotat cu stație cu dezinfectant de mâini gratuit, la intrarea în magazin.
• Au fost amplasate geamuri de protecție din plexiglas la casele de marcat;
• Colegii de la casele de marcat, dar și cei de la raioanele Legume-Fructe și de la vitrina cu servire asistată au mănuși de unică folosință, măști și, după caz, viziere;
• Pe podeaua din zonele de trafic au fost amplasate benzi care indică distanța de siguranță de minim 2 metri;
• În anumite cazuri, pentru a evita supra-aglomerarea, acolo unde se impune, accesul clienților în magazine se va face în grupuri restrânse de persoane;
• Toți angajații cunosc măsurile de siguranță și au la dispoziție o linie telefonică specială pentru informare corectă și completă;

„Ne bucurăm că pentru al treilea an consecutiv redeschidem magazinul tip cort din Mamaia Nord și putem să venim, astfel, în întâmpinarea nevoilor actuale ale locuitorilor din zonă, mai ales că în această perioadă au cea mai mare nevoie de un loc de cumpărături aproape de casele lor și cu un sortiment variat. În aceste condiții, suntem alături de ei și îi asigurăm de tot suportul nostru, de stocuri aprovizionate constant și de aplicarea tuturor măsurilor care să le ofere protecție sporită când ne trec pragul”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland România.

Kaufland rămâne cu maximă responsabilitate alături de clienți, angajați și parteneri, și va lua și mai departe toate măsurile necesare pentru a oferi siguranță sporită și disponibilitatea magazinelor pentru aprovizionarea populației, în orice scenariu.

Citeste si:
Kaufland continuă extinderea în județul Cluj și deschide un magazin...
Kaufland România continuă...