„Per total, datorită primelor zile din lună, scăderile din martie nu au fost chiar atât de dramatice, ci s-au situat în jur de 30%, dar ulterior lucrurile au evoluat pe o pantă descendentă. Am închis și noi toate magazinele mari din mall-uri, dar magazinele stradale din toată țara au rămas deschise, cu excepția unor situații în care randamentul locației nu era strălucit nici în vremuri obișnuite. Vânzările online au crescut, după cum era și firesc, cu 50%”, a declarat Dragoș Sîrbu, CEO al Flanco.

În online, cele mai căutat produse au fost espressoarele, imprimantele, televizoarele, consolele, jocurile PS4 și electrocasnicele mici. În magazinele fizice deschise de Flanco, cele mai căutate produse au fost, în luna martie, imprimantele și accesoriile, mașinile de făcut pâine, cuptoarele electrice și cuptoarele cu microunde.

Citește mai multe pe retail.ro despre cele mai vândute produse de Flanco, în luna martie.

Citeste si:
Petcu, De'Longhi: Facem eforturi să păstrăm toți angajații din Cluj...
Carmen Petcu, director...