Produsele sunt distribuite în tranșe săptămânale ce conțin produse Domestos, dezinfectant pe bază de clor, însumând peste 40 de tone. Până acum, 30.000 de produse au ajuns la beneficiarii din întreaga țară, iar livrarea tranșelor următoare, încă 25.000 de produse în total, va continua săptămânal până pe 12 mai.

Toate produsele donate sunt distribuite de Crucea Roșie Română către persoanele fără aparținători, aflate în autoizolare sau izolare la domiciliu, în centre de plasament sau cămine pentru bătrâni, precum și familiilor nevoiașe cele mai afectate.

„În această perioadă, suntem cu toții mai conștienți de nevoia unei igiene corespunzătoare și ne bucurăm că, împreună cu Crucea Roșie Română, putem ajuta la menținerea igienei pentru a proteja sănătatea populației. Știm de la medici că prevenția este esențială, așa că spălatul pe mâini și dezinfectarea suprafețelor trebuie să devină un obicei. Acesta este un crez pe care îl promovăm zi de zi prin campania «Domestos susține igiena în școli», prin care construim sau renovăm grupuri sanitare și oferim produse de dezinfecție”, a declarat Camelia Pop, Brand Manager Domestos & Savo Unilever South Central Europe.

„Avem convingerea că, prin promovarea măsurilor corecte de igienă, oamenii vor fi mai atenți și mai responsabili atât cu ei înșiși, cât și cu cei din jurul lor. Încercăm totodată să oferim, acolo unde este nevoie, și materialele care să ajute să se pună în aplicare măsurile de igienă și de protecție”, a declarat Ioan Silviu Lefter, director general al Crucii Roșii Române.

Unilever, companie care deține brandul Domestos, activează pe piața bunurilor de larg consum cu operațiuni în peste 100 de țări și vânzări în peste 180 de țări.

Sursa foto: Crucea Roșie Română