Circa 30% din afacerea companiei Orkla Foods Romania este reprezentată de segmentul business-to-business (B2B). Producătorul furnizează ingrediente către brutării, cofetării, patiserii și restaurante, sectoare care s-au închis, ca urmare a măsurilor impuse de autorități.

„Vânzările cumulate pe companie, în zona de B2C au crescut cu aproximativ 50% față de aceeași perioadă a anului trecut. Consumatorii s-au orientat în mod special spre produsele cu termen mai lung de valabilitate, dar care să asigure o masă gustoasă și sățioasă. Aici putem vorbi despre conservele de pate, conservele cu mâncăruri de-a gata, fasole cu cârnăciori sau fasole cu costiță sau conservele de pește. În altă ordine de idei, din cauza situației delicate în care se află sectorul de HoReCa, divizia de B2B a înregistrat scăderi de 30%, în aceeași perioadă”, a declarat, pentru retail.ro, Manuela Banu, CEO Orkla Food Romania.

Orkla deține trei fabrici în România, la Covasna, unde produce conserve, pateu, ketchup, muștar și alte produse pentru industria de panificație, pentru brandurile Tomi, Bunătăți de la Bunica, Ardealul, LaMinut, Antrefrig sau Hame Select, la Iași, unde se produc produse de patiserie congelată, sub brandul Linco Patisero și la București, fabrica de margarină fiind destinată consumatorilor finali și industriali, cu produsele Unirea, Linco sau Accento și Selecta.

Citeste si:
Criza COVID-19 împinge vânzările de pateu și margarină direct către...
Criza COVID-19 împinge...
Sursa foto: Orkla Foods