Compania alimentară Nestle a raportat cele mai bune vânzări trimestriale din ultimii aproape cinci ani, după ce consumatorii şi-au făcut stocuri masive de produse, de la mâncarea pentru pisici Purina la cafeaua Nescafe şi preparate culinare congelate, pentru a se pregăti de restricţiile impuse de pandemia de coronavirus (COVID-19).

În special vânzările în America de Nord şi Europa au urcat semnificativ în martie, ceea ce a dus la o creştere generală de 4,3% în primul trimestru din 2020, cel mai rapid ritm de creştere din ultimii aproape cinci ani şi peste estimările analiştilor, care se aşteptau la un avans de 3%. În schimb, vânzările au scăzut în China, unde consumatorii erau afectaţi de restricţiile de deplasare, potrivit Agerpres.

Compania elveţiană a anunţat că majoritatea categoriilor de produse Nestle şi-au crescut cota de piaţă în Europa, America de Nord, Orientul Mijlociu şi Africa de Nord.

"Pe majoritatea pieţelor, în special în America de Nord şi Europa, a avut în martie o creştere semnificativă, sprijinită parţial de stocurile făcute de consumatori", se arată în comunicatul Nestle.

Vineri, acţiunile Nestle înregistrau un avans de 1,4%, depăşind avansul indicelui principal al bursei elveţiene.

Citeste si:
Coca-Cola, cel mai mare poluator cu plastic din lume
Coca-Cola, cel mai mare...

De asemenea, Nestle a anunţat că lansează un program de 500 de milioane de franci elveţieni (512 milioane de dolari) pentru a ajuta cafenelele şi restaurantele pe care le aprovizionează, extinzând condiţiile de plată şi suspendând taxele pentru închirierea aparatelor de cafea.

Ţinând cont de schimbările la portofoliul de produse, vânzările totale în primul trimestru din 2020 au scăzut cu 6,2%, la 20,8 miliarde de franci elveţieni (21,3 miliarde de dolari), în principal în urma vânzării unor divizii anul trecut.

Pentru acest an, Nestle se aşteaptă la o creştere a vânzărilor peste nivelul de anul trecut, de 3,5%.

În 2020, Nestle se aşteaptă la un an "mult mai viguros" în domeniul achiziţiilor faţă de 2019, deoarece vrea să-şi extindă afacerile, a anunţat directorul general Mark Schneider, adăugând că firma elveţiană analizează câteva opţiuni în zona fuziunilor şi achiziţiilor (M&A).

Citeste si:
Top 10 competențe pe care un om de vânzări ar trebui să le aibă
Abilitățile de comunicare,...

Nestle este prezent şi în România. În portofoliul Nestle România figurează branduri precum Nescafe, Nesquik, Nespresso, Joe, KitKat, Lion, Maggi, Nirvana, Aloma, Darling, Friskies, Nestle Fitness.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri