Inițiativa antreprenorială din domeniul ospitalității continuă în ciuda crizei economice declanșată de pandemia de COVID-19, astfel încât în perioada 16 martie-25 aprilie s-au înscris în programul HoReCa Business Accelerator cu 50% mai multe proiecte decât în perioada 1-16 martie, ceea ce arată un ritm constant de înscrieri.

Dintre antreprenorii care s-au înscris până acum în accelerator, 50% dezvoltă produse digitale, 25% creează concepte de produse dedicate sectorului și 25% au un model de business bazat pe concepte de servire a mâncării și băuturii. De asemenea, 80% dintre proiectele înscrise în HoReCa Business Accelera-tor sunt la nivelul de startup, iar 20% sunt idei de afaceri.

“Ospitalitatea din România se confruntă cu momente extrem de dificile. Astăzi, mai mult că oricând, este nevoie de acțiuni concrete care să sprijine industria. E nevoie ca liderii din HoReCa să iasă în față, să împartă din know-how-ul acumulat și să propună soluții pentru ieșirea din criză”, au declarat reprezentanții Hospitality Culture Institute.

În acest context, HoReCa Business Accelerator și-a dublat numărul de locuri și a extins perioada de înscrieri până la data de 15 mai.

Hospitality Culture Institute a pornit o serie de inițiative coordonate sub deviza #HospitalityUnited, care își propun să sprijine industria HoReCa. Una dintre aceste inițitive constă în decizia de a dubla numărul de locuri disponibile la HoReCa Bussiness Accelerator de la 15 la 30, și la extinderea perioadei de înscrieri până pe 15 mai.

Citeste si:
Arctic închide temporar fabrica de la Găeşti, după confirmarea a 66...
Arctic anunţă că închide...

Pogramul HoReCa Business Accelerator este un proiect realizat în parteneriat cu Banca Transilvania, Coca Cola, Țuca Zbârcea & Asociații, Ensight și Commons. Prima cohortă va fi dedicată start-up-urilor cu un model sau idee de afacere în concepte de servire a mâncării și băuturii, concepte de produse dedicate sectorului și produse digitale aplicabile. Acceleratorul este de tip non-equity și este deschis atât firmelor deja create, cât și viitorilor antreprenori talentați care au o idee de afaceri cu un model de business sustenabil și cu potențial de creștere.

Hospitality Culture Institute reunește lideri din ospitalitate, oameni din diverse industrii, arhitecți, reprezentanți media, antreprenori și manageri. Misiunea Institutului este de a identifica tendințe cu impact economic, social, politic și cultural și de a împărțăși know-how și soluții aplicate. Cele mai importante proiecte ale Hospitality Culture Institute sunt Conferința Națională a Industriei Ospitalității, aflată la ediția a 4-a, Horeca Business Accelerator, Romanian Hospitality Awards, National Food Service research și Intimate roundtable conversations.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Citește și
Ai, n-ai mingea, tragi la poartă!
Setari Cookie-uri