Noul magazin online comercializează toate produsele din gama premium „Capricii și Delicii”, care include salată de vinete, zacuscă, pate-uri, ciorbe, conservele de carne și mâncare gătită, precum și produsele din gama „Atelier de Mediaș”, potrivit unui comunicat de presă.

„Consumatorii produselor noastre și-au manifestat, de mai mult timp, dorința de a ne găsi și în mediul online, nu doar în rețelele de magazine cu care colaborăm în mod frecvent. Magazinul online www.bacaniacudelicii.ro este rezultatul firesc al adaptării la nevoile și dorințele clienților, mai ales în contextul actual”, a declarat Celina Condorovici, director de marketing al Prefera Foods.

Produsele comandate pot fi livrate prin curier oriunde în țară. La comenzile de minimum 150 lei, livrarea este gratuită. Plata se face online, exclusiv prin card bancar (Visa, Visa Electron, Mastercard și Maestro) printr-o platformă securizată ce folosește tehnologia 3D secure.

Sperăm ca până la mijlocul anului, să avem în magazinul online și gama de produse fresh “de Azi”, produse foarte apreciate de consumatorii noștri,

Celina Condorovici

Prefera Foods donează din produsele companiei

Producătorul român anunță și lansarea unei campanii de solidaritate, „Împarte delicii celor dragi”, în cadrul căreia vor fi livrate 1.000 de pachete gratuite celor care au nevoie de ajutor în această perioadă.

Oricine face o comandă de minimum 40 de lei are posibilitatea de a nominaliza, la finalul comenziii, o persoană despre care știe că are nevoie de ajutor în această perioadă. Iar în timp ce clienții noștri se bucură de produsele comandate, cei pe care i-au nominalizat primesc, direct la adresa indicată, unul dintre cele 1.000 de pachete gratuite „Cutia cu delicii”, pe care noi le-am pregătit pentru această campanie”, explică Celina Condorovici.

Citește și: Prefera Foods investește 4 milioane de euro în noua gamă de produse „se Azi", care include supe, sucuri și smoothie-uri

Compania Prefera Foods este unul dintre cei mai mari jucători de pe piața conservelor din România, prezent pe piață de peste 10 ani. În 2017, antreprenorul Raul Ciurtin a preluat pachetul majoritar și, tot atunci, compania a trecut printr-un proces de restructurare și
modernizare a portofoliului, ce a coincis și cu relansarea pe piață a mărcii premium, „Capricii și Delicii”. În această gamă sunt pateuri de ficat, paste vegetale din semințe de floarea-soarelui, zacuscă, salate de vinete, ciorbe și mâncăruri gătite. Cea mai recentă mișcare a companiei datează de anul trecut, când a lansat gama de produse fresh „de Azi”, care cuprinde smoothie-uri, sucuri fresh și supe. La nivelul anului 2019, cifra de afaceri a Prefera Foods a fost de peste 57 de milioane de lei, similară valorii din anul precedent.

Sursa foto: Facebook Capricii și Delicii