Compania aeriană low-cost EasyJet a recunoscut că un „atac cibernetic extrem de sofisticat” a afectat aproximativ nouă milioane de clienți. Operatorul precizează că au fost furate adresele de email și detaliile de călătorie, iar în cazul a 2.208 clienți au fost accesate și datele de pe card.

EasyJet a declarat că a luat cunoștință de atacul care a avut loc în ianuarie și că a informat autoritățile din Marea Britanie, care acum investighează cazul, notează Digi24.

Atacul cibernetic a fost făcut public acum pentru a avertiza cele nouă milioane de clienți ale căror adrese de e-mail au fost furate.

”Tratăm extrem de serios problemele de securitate și continuăm să investim pentru a îmbunătăți sistemul nostru. Sfătuim clienții să fie precauți cu privire la orice comunicare pe care o primesc pe email”, avertizează reprezentanții operatorului aerian.

În general, detaliile personale pot fi folosite de infractori pentru a accesa conturile bancare, pentru a deschide conturi noi sau pentru a obține împrumuturi.

Citeste si:
Un operator aerian low cost renunţă la 30% din angajaţi
easyJet vrea să renunţe la...

Milioane de persoane ale căror adrese de e-mail și detalii de călătorie au fost accesate vor trebui să își schimbe parolele și să fie atenți la orice tranzacții neașteptate.

Sursa foto: Pixabay

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Citește și
Sergiu Chircă, elefant.ro: Un român a cumpărat, în medie, 6 cărți la o comandă
Setari Cookie-uri