Proprietarul Zara închide aproximativ 1.200 de magazine din Europa și Asia până la finalul anului

Inditex, cel mai mare retailer de fashion din lume, ce deține brandurile Zara, Massimo Dutti, Bershka sau Stradivarius, a anunțat că va închide aproximativ 1.200 de magazine din Europa și Asia pentru a se concentra pe comerțul online, scrie retail.ro.

Pandemia de coronavirus a afectat grav activitatea retailerilor non-alimentari, în special pe cei din zona de fashion, care au fost nevoiți să-și închidă magazinele din cauza măsurilor de precauție luate în cazul epidemiei de coronavirus.

Potrivit The Guardian, gigantul de fashion Inditex va închide între 1.000 și 1.200 de magazine până în 2021, în special din Europa și Asia

Închiderea magazinelor fizice vine în contextul pandemiei de coronavirus în care proprietarul Zara a înregistrat o pierdere uriașă a vânzărilor, de până la 44% în primul trimestru al anului. Odată cu ridicarea restricțiilor de circulație, vânzările de îmbrăcăminte și accesorii și-au revenit, însă ritmul de creștere din offline nu se compară cu cel din online, unde Inditex a bifat o creștere de 50% în primul trimestru și de 95% doar în luna aprilie.

Te-ar putea interesa și: Afacerile retailerilor și numărul de vizitatori din mall-uri ar putea reveni la normal în decembrie

Citeste si:
Proprietarul Zara a început vânzările online pentru marca Lefties
Proprietarul Zara a început...
Citeste si:
Cum te afecteaza coronavirusul, in functie de afectiunile de care...
Cum te afecteaza...

Anunțul închiderii magazinelor fizice vine la o zi după ce Inditex a anunțat investiții masive, de până la 3 miliarde de dolari, în comerțul online. Planul grupul de fashion spaniol este ca peste 25% din totalul vânzărilor să provină din zona de eCommerce până în 2022. La finalul anului 2019, vânzările online ale Inditex reprezentau 14% din total.

Citește mai multe pe retail.ro.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri