Inditex, cel mai mare retailer de fashion din lume, ce deține brandurile Zara, Massimo Dutti, Bershka sau Stradivarius, a anunțat că va închide aproximativ 1.200 de magazine din Europa și Asia pentru a se concentra pe comerțul online, scrie retail.ro.

Pandemia de coronavirus a afectat grav activitatea retailerilor non-alimentari, în special pe cei din zona de fashion, care au fost nevoiți să-și închidă magazinele din cauza măsurilor de precauție luate în cazul epidemiei de coronavirus.

Potrivit The Guardian, gigantul de fashion Inditex va închide între 1.000 și 1.200 de magazine până în 2021, în special din Europa și Asia

Închiderea magazinelor fizice vine în contextul pandemiei de coronavirus în care proprietarul Zara a înregistrat o pierdere uriașă a vânzărilor, de până la 44% în primul trimestru al anului. Odată cu ridicarea restricțiilor de circulație, vânzările de îmbrăcăminte și accesorii și-au revenit, însă ritmul de creștere din offline nu se compară cu cel din online, unde Inditex a bifat o creștere de 50% în primul trimestru și de 95% doar în luna aprilie.

Te-ar putea interesa și: Afacerile retailerilor și numărul de vizitatori din mall-uri ar putea reveni la normal în decembrie

Citeste si:
Vânzările Inditex, proprietarul Zara, sunt la nivelul de dinaintea...
Vânzările Inditex,...

Anunțul închiderii magazinelor fizice vine la o zi după ce Inditex a anunțat investiții masive, de până la 3 miliarde de dolari, în comerțul online. Planul grupul de fashion spaniol este ca peste 25% din totalul vânzărilor să provină din zona de eCommerce până în 2022. La finalul anului 2019, vânzările online ale Inditex reprezentau 14% din total.

Citește mai multe pe retail.ro.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri