Centrele Plaza România și Bucureşti Mall-Vitan au luat măsuri suplimentare față de cele anunțate de autorități.

Măsuri suplimentare implementate

Ne-am conformat cu toate cerinţele autorităţilor, dar am implementat şi măsuri suplimentare de protecţie, pentru că facem tot ce ne stă în putinţă pentru a asigura protecția sănătății clienţilor, angajaţilor noştri și a tuturor celor care lucrează în centrele comerciale. Astfel, am investit în măsuri de siguranță suplimentare menite să ofere siguranța faptului că protecția este prioritară în centrele noastre comerciale.

Affan Yildirim, Director General, membru în Consiliul de Administrație al Anchor Grup și membru al Consiliului de Administrație MallDova

1. Sistemele de ventilaţie ale celor două centre comerciale folosesc doar aport de aer proaspăt din exterior de până la 100%, 24 de ore pe zi, şapte zile din şapte, toate filtrele de aer au fost înlocuite, iar frecvenţa de curăţare şi dezinfectare a centralelor de tratare a aerului a fost crescută prin intensificarea operaţiunilor de revizie. Totodată, vor fi instalate sisteme de purificare a aerului în lifturi .

Retail jobs

2. Pentru zonele de contact direct (de exemplu, butoane lifturi, balustrade, mânere etc) și pentru suprafeţele de trafic intens se aplică dezinfectarea intensivă, cu ajutorul soluțiilor speciale biocide.

3. Frecvent, se face dezinfecție prin nebulizare, acțiune care asigură igienizarea spațiilor mari, cu o distribuție eficientă a agentului dezinfectant, inclusiv în zone greu accesibile (guri de ventilaţie, aparate de aer condiţionat).

4. De asemenea, în România a fost implementat în Bucureşti Mall-Vitan un sistem de igienizare cu tehnologie UV a mâinilor curente la scările rulante. Tehnologia de ultimă generație dezinfectează constant banda din interior și permite astfel utilizarea acesteia în siguranță în orice moment, eliminând riscul de transmitere a bacteriilor și virușilor.

Citeste si:
S-a deschis un nou centru de vaccinare în București Mall-Vitan
S-a deschis un nou centru de...

5. La intrările în centrele comerciale, clienţii au la dispoziţie dozatoare cu substanţe pentru dezinfectarea mâinilor, mochetele au fost impregnate cu dezinfectant și au fost instalate porţi pentru verificarea temperaturii corporale, conform cerințelor autorităților.

6. În ceea ce priveşte distanţarea socială, fluxurile de intrare şi ieşire ale clienţilor au fost separate. Fiecare intrare este monitorizată de un agent de pază pentru verificarea purtării măştii de protecţie şi utilizarea lifturilor este recomandată pentru cel mult două persoane în cazul în care nu sunt membri ai aceleiaşi familii.

7. Utilizarea cărucioarelor pentru copii puse la dispoziţia clienţilor a fost suspendată temporar, pentru a asigura protecţia celor mici.

Anchor Grup și-a început activitatea în România acum mai mult de două decenii. De atunci şi până în prezent, investiţia companiei a depăşit 400 de milioane de euro. Portofoliul ei include o componentă de retail: Anchor Grup a dezvoltat primul centru comercial modern din România, București Mall - Vitan, urmat de Plaza România.

Citeste si:
Ping pong cu școlile din București: CMBSU redeschide șapte școli
Ping pong cu școlile din...

În plus, investițiile din ultimii ani ale Anchor Grup vizează sectorul rezidențial. Acestea au început cu InCity Residences, care include peste 500 de apartamente în patru blocuri. La ora actuală, ansamblul rezidenţial Pallady Towers - peste 200 de apartamente aflate în două clădiri - este proiectul în dezvoltare al companiei din acest domeniu.

Portofoliul Anchor Grup include, de asemenea, clădiri de birouri: Anchor Plaza, care are un grad de ocupare de 100%, Plaza România Offices și, respectiv, Metropol Plaza, care se află încă în lucru. Compania este condusă de Affan Yildirim, Director general, membru în Consiliul de administrație al Anchor Grup și membru al Consiliului de administrație MallDova.

Sursa foto: Facebook/Plaza Romania

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristina Marin
Cristina Marin s-a alăturat redacției la începutul anului 2020, cu puțin timp înainte de declanșarea pandemiei. Coincidență sau nu, cei peste trei ani petrecuți în cadrul rețelelor private de sănătate din România au ajutat-o să înțeleagă mai bine relația dintre pacient și sistemul de sănătate autohton despre care scrie în prezent la publicația Wall-street.ro. Cristina se află în permanentă legătură cu medicii din spitalele românești și...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri