Comtim și Elit donează 400 de porții de „urban food” personalului medical de la Spitalul Victor Babeș din Timișoara

Comtim și Elit au donat 400 de porții de specialități gătite din carne de porc către personalul medical de la Spitalul Clinic de Boli Infecțioase și Pneumoftiziologie „Victor Babeș” din Timișoara.

Mai mulți voluntari Smithfield România au distribuit cadrelor medicale cele 400 de porții realizate din specialități Comtim și Elit și pregătite cu sprijinul partenerilor de la Restaurantul Meat Busters din Timișoara, un reper al „urban food”-ului românesc.

"Chiar de la începutul situației generate de pandemia de COVID-19, Smithfield România a fost solidară cu personalul medical din linia întâi din comunitatea din care facem parte. De Ziua Internațională a Serviciului Public, dorim să ne arătăm recunoștința față de efortul zilnic al personalul medical și de asistență, implicat în serviciul public de sprijin al celor aflați în nevoie, prin oferirea unei mese de prânz bogată în proteine, pregătită cu produsele noastre din carne de porc Comtim și Elit. Astăzi, voluntarii Smithfield România au demonstrat că proiectele de implicare comunitară de sprijin pentru sistemul sanitar au devenit prioritare și pentru angajați nu numai pentru companie", a declarat Cristina Bodea, Director Sustenabilitate, Smithfield România.

Această acțiune se înscrie în programul Smithfield România de sprijin pentru spitalele şi instituţiile medicale din Timişoara şi din judeţul Timiş. În ultimii ani, înainte de situația epidemiologică generată de virusul COVID-19, implicarea companiei a inclus donaţii în valoare de 200.000 de euro, prin care a fost renovată o secţie a Spitalului de copii Louis Ţurcanu din Timișoara, precum și sprijin financiar pentru reparaţii şi achiziţii de echipamente medicale pentru mai multe spitale din zonă.

Recent, Smithfield România a făcut donaţii în bani și diverse echipamente medicale către mai multe Asociații și instituţii medicale din judeţul Timiş în valoare totală de peste 430.000 lei.

Citeste si:
Românii, inimoși în perioadă de criză. Au donat cu 12% mai mult...
INFOGRAFIC Românii, inimoși...

Prin programul „Hrană pentru suflete”, Smithfield România a donat din 2009 și până în acest moment aproximativ 120.000 kg de carne, oferind aproximativ 475.000 de porții către 33 de fundații și asociații beneficiare din județele Timiș și Arad.

Acțiunea voluntarilor Smithfield, prilejuită de Ziua Internațională a Serviciului Public a fost implementată la Timișoara cu sprijinul Fundației PRAIS.

Cu sediul în Smithfield, Va. din 1936, Smithfield Foods, Inc. este o companie americană din industria alimentară, cu rădăcini în agricultură și acoperire globală. Smithfield deține un portofoliu de branduri reprezentative, cum ar fi Smithfield, Eckrich și Nathan’s Famous.

Citeste si:
Klaus Iohannis: România a gestionat eficient criza sanitară în...
Klaus Iohannis: România a...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Citește și
Cu mezelurile în online: producătorul român Elit, despre evoluția în pandemie
Setari Cookie-uri