Andrei Dumitrescu, Henkel România: Pandemia ne-a arătat că lucrurile se pot face și altfel și ne-a forțat să accelerăm digitalizarea

În ultimele luni, Henkel România, producătorul brandurilor Persil, Pur, Fa sau Syoss, a înregistrat o performanță mai bună a produselor din zona bunurilor de larg consum decât a celor din categoria de adezivi. Președinte Henkel România, Andrei Dumitrescu, consideră că modul de consum se va schimba în perioada următoare, iar consumatorii vor mult mai atenți la aspecte precum prezența online, calitate și sustenabilitate, scrie retail.ro.

“În ceea ce privește particularitățile businessului în aceste ultime luni, fiecare dintre diviziile noastre a resimțit această criză în mod diferit. De exemplu, produsele diviziilor din zona bunurilor de consum au fost mai căutate decât cele din zona adezivilor”, spune președintele Henkel.

Compania Henkel este prezentă pe piața românească din 1994 și activează pe piața produselor de îngrijire personală, pe cea a detergenților și a produselor de casă și pe categoria adezivilor industriali și pentru construcții cu peste 30 de mărci și zeci de produse.

Andrei Dumitrescu spune că, odată cu relaxarea restricțiilor, se văd deja primele semne de revenire a cererii pe toate segmenetele pe care Henkel activează în România. “În următoarele luni, evoluția piețelor va depinde foarte mult de modul în care autoritățile vor reuși să gestioneze situația pentru a stimula consumul și a crește încrederea în economie, asigurând și acces la creditare”.

Președintele Henkel mai spune că este îngrijorător faptul că multe persoane și-au pierdut locul de muncă sau sunt în șomaj tehnic. “Va fi necesară o perioadă de timp pentru reprofilarea acestor oameni și angajarea lor în alte firme sau chiar în alte domenii de activitate. Cu cât această perioadă va fi mai scurtă, cu atât se va reveni, mai repede, pe creștere economică”.

Citeste si:
Henkel, donații în valoare de 650.000 lei în lupta împotriva Covid-19
Henkel, donații în valoare de...

Cert este faptul că în România există un potențial foarte mare de creștere în toate domeniile, fie că ne referim la nivelul indicatorilor-cheie raportați la media europeană, fie la calitatea spațiului de locuit, suprafața construită pe cap de locuitor, consumul de detergent sau de produse de îngrijire personală.

Consumatorii vor fi mai atenți la prezența online

Despre cum a schimbat pandemia modul de business președintele Henkel spune că i-a forțat să accelereze proiectele, mai ales în domeniul digitalizării, însă nu a oferit detalii specifice despre ce presupune în cadrul Henkel - digitalizăre în activitatea de producție sau în cazul distribuției.

“Pandemia ne-a arătat că lucrurile se pot face altfel. În acest moment este clar că va trebui să fim mai flexibili, mai creativi și mai deschiși către un nou mod de lucru”.

Citește mai multe pe retail.ro.

Citeste si:
Unilever, Henkel si Colgate-Palmolive vor Coty pentru 7 mld. dolari
Tranzactie in piata de...


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri