Investiție de 3 milioane de euro într-un brand cu produse care substituie carnea

Compania Salconserv Food, deținută de oamenii de afaceri Raul Ciurtin și Eberhart Răducanu, a investit trei milioane de euro în brandul Verdino. Verdino conţine o gamă cu peste 30 de produse, toate pe bază de proteină de mazăre, care substituie carnea. Salconserv Food pariază astfel pe mâncarea viitorului, tot mai căutată și consumată la nivel global.

Compania Salconserv Food a început producția la sfârșitul anului 2018, încheind 2019 cu o cifră de afaceri de 8,3 milioane de lei și 80 de angajați și estimează o creștere de până la 12,2 milioane de lei în 2020.

Produsele Verdino – printre care burgeri, mici, carne tocată, cârnaciori, dar şi brânzeturi - oferă aceleași satisfacții iubitorilor de carne, având un gust similar și aceeași textură. În afara faptului că nu conțin carne sau lapte, produsele Verdino sunt bogate în fibre și proteine și sunt fără lactoză, soia și organisme modificate genetic.

“Verdino este fundația pentru o categorie complet nouă de produse și suntem mândri că putem spune că mâncarea viitorului se produce și în România. Am început anul acesta primele exporturi cu produsele plant-based Verdino. Am semnat primele contracte de distribuție pentru câteva țări din Europa, un contract de distribuție pentru SUA și suntem în negocieri cu mai mulți potențiali distribuitori pentru produsele noastre și în alte țări din Europa, dar şi din Canada și China”, a declarant Eberhart Răducanu, CEO Salconserv Food.

Produsele Verdino se găsesc în marile rețele comerciale - Cora, Auchan, Profi şi Rewe -, dar compania livrează şi prin propria platforma online.

Citeste si:
Germania vrea să pună capăt comerţului cu carne ieftină
Germania vrea să pună capăt...

Alimentele pe bază de plante devin din ce în ce mai căutate datorită cererii în creștere a consumatorilor pentru produse care să îndeplinească criterii de sustenabilitate. De aceea, producătorii se orientează către astfel de alimente la nivel mondial și folosesc tehnologii performante, inovând pentru a obține alimente similare ca gust cu cele pe bază de carne. Mazărea este considerată proteina viitorului pentru că în producția unui kilogram de mazăre se consumă cu 87% mai puţină apă și se emite cu 90% mai puțin CO2 decât în producția unui kilogram de carne.

Piața globală a cărnii pe bază de plante a fost estimată la 12,1 miliarde de dolari în 2019 și este preconizat că va ajunge la 27,9 miliarde de dolari până în 2025, cu o rată anuală de creștere de 15% (Euromonitor 2019).

Good Food Institute a comunicat că vânzările de alimente din carne bazate pe plante au crescut în SUA cu 38% între 2017 și 2019, iar o cercetare de piață recentă a Nielsen a indicat o creștere cu 279,8% în timpul pandemiei de coronavirus. Și în Marea Britanie s-a constatat că aproape opt milioane de oameni au consumat mai multe alimente vegane de la începutul pandemiei.

Durabilitatea produselor pe bază de plante și preocupările legate de impactul negativ al cărnii asupra sănătății determină interesul consumatorilor și modificări ale obiceiurilor de consum. Pe plan mondial, piața alimentară bazată pe plante este de așteptat să ajungă la 120 de miliarde de dolari până în 2025, potrivit companiei globale de consultanță AT Kearney.

Citeste si:
COVID-19 | Un nou restaurant Burger King a fost deschis în Piața...
COVID-19 | În vreme de...


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Citește și
Cum îți consolidezi brandul la nivel global
Setari Cookie-uri