Nike, unul dintre cei mai mari jucători din piața de echipamente sportive, a anunțat că renunță la o parte din angajații săi. Anunțul vine la scurt timp după ce compania a raportat pierderi de 790 milioane de dolari în ultimele luni din cauza pandemiei de coronavirus.

CEO-ul Nike, John Donahoe, a anunțat, în cadrul unui email trimis angajaților, că vor urma disponibilizări. Acestea ar urma să se producă în etape, începând din luna iulie. În mesajul trimis de Donahoe nu se specifică câți angajați și departamente ar fi afectate, dar se menționează că angajații Nike din cadrul magazinelor fizice, centrelor de distribuție și fabricilor de producție nu vor fi afectați de această măsură, scrie Business Insider.

John Donahoe spune că disponibilizările nu au legatură cu pandemia de coronavirus sau cu costurile din această perioadă și le-a descris ca un efort de restructurare a companiei. Business Insider mai spune că reprezentanții Nike au declarat că banii economisiți vor fi reinvestiți în companie.

Gigantul de echipamente sportive a raportat pierderi de 790 milioane dolari în ultimul trimestru al anului financiar care se încheie în luna mai, din cauza pandemiei de coronavirus. Comparativ, în aceeași perioadă din 2019, Nike bifa câștiguri de 989 milioane dolari.

Pierderea Nike este efectul închiderii magazinelor fizice din perioada martie-mai din lumea întreagă. Cifra de afaceri a scăzut cu 38% în această perioadă, ajungând la 6,3 miliarde dolari. Tot în această perioadă, vânzările online ale Nike crescut cu 75%, dar nu au fost suficiente pentru a compensa pierderile din zona de retail offline.

Citeste si:
Neymar, exclus din contractul cu Nike din cauza unei acuzații de...
Neymar, exclus din contractul...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri