Fabrica românească de încălțăminte Prego a ales să automatizeze zona de ecommerce, eliminând procesările manuale, prin platforma cloud românească FamShop, reducând timpul de procesare a comenzilor cu 62%, potrivit unui comunicat de presă.

Procesele interne de generare a documentelor contabile, integrate între prego.ro și programul ERP, trimiterea automată de email-uri, reprezintă avantajele integrării.

Odată cu adoptarea platformei de automatizări ecommerce FamShop, Prego a mărit capacitatea de procesare a documentelor conexe unei comenzi, a facturilor și AWB-urilor, injumătățind astfel timpul alocat acestor procese înainte de automatizare.

Platforma FamShop desfășoară în prezent o campanie de conștientizare a importanței automatizării.

Prego este printre cei mai mari producatori de încălțăminte din România, cu o tradiție de peste 30 ani. Atât în magazinele fizice din București, cât și pe prego.ro, clienții regăsesc o diversitate de produse, de la sandale, până la cizme de vară, toate 100% piele naturală. În acest moment, Prego este în plină ascensiune digitală cu e-shop-ul prego.ro, care deși a fost lansat în urmă cu doar 6 luni, atrage mii de vizitatori zilnic.

Retail jobs

Sursa foto: Facebook Prego Shoes
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Anca Olteanu
Sunt redactor coordonator al publicației Retail.ro, parte din InternetCorp. Înainte am lucrat la site-urile Ziare.com și Wall-street.ro și la agenția de presă Mediafax, unde am fost reporter al departamentului Economic. Am absolvit Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării a Universității din București.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri