MARC O’POLO a deschis primul magazin din afara Bucureștiului și al doilea din România, în Iulius Mall Cluj, noua unitate având o suprafață de peste 150 mp, potrivit unui comunicat de presă.

Retailerul de fashion propune piese vestimentare high end, moderne, destinate atât femeilor, cât și bărbaților. Oferta este completată cu o selecție de accesorii în trend, cum ar fi genți, eșarfe și articole de sezon, dar și încălțăminte casual și sport.

„Grație localizării în centrul orașului și gamei diverse de facilități oferite, Iulius Mall Cluj reprezintă locația ideală pentru a fi aproape de clienții noștri”, a spus Carsten Lehnen, managing director MARC O’POLO România.

Brandul internațional cu rădăcini scandinave MARC O’POLO, creează haine pentru adepții stilului casual premium. Fiind un brand orientat spre sustenabilitate, peste 60% din produse sunt din țesături organice.

Fondat la Stockholm în 1967, brandul cuprinde astăzi colecțiile MARC O’POLO Modern Casual, MARC O’POLO Denim, MARC O’POLO Shoes și Accesorii MARC O’POLO, precum și cele de licențe. Sediul central, aflat la sud de München, în Stephanskirchen, aprovizionează 2.200 de magazine, parteneri de retail și de franciză la nivel internațional. MARC O’POLO este disponibil în 39 de țări, iar pe piața din România a intrat în toamna anului trecut.

Inaugurat în anul 2007, Iulius Mall Cluj este cel de-al treilea mall al reţelei naţionale IULIUS și include peste 230 magazine, un hypermarket Auchan, cinematograf multiplex Cinema City cu 10 săli și cinema 4DX, food court, o parcare subterană şi supraterană cu o capacitate de peste 2.000 de locuri şi alte destinaţii de relaxare.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri