Ariston Thermo România raportează cel mai bun an din istorie cu vânzări în creștere cu 10%, în 2019

Producătorul de centrale termice și boilere, Ariston Thermo România, a înregistrat vânzări de aproximativ 250 milioane de lei în 2019, în creștere cu circa 10% față de 2018.

Pentru grupul Ariston Thermo, anul 2019 a fost cel mai bun din istorie, cu venituri de 1,71 miliarde de euro, în creștere cu peste 6% față de anul precedent. Aproximativ 72% din venituri au fost generate, în 2019, de soluții care folosesc energie din surse regenerabile și au eficiență ridicată. Obiectivul Ariston este ca în anul 2022 peste 80% din veniturile sale să fie generate de astfel de soluții.

Ariston Thermo are peste 26 de unități de producție amplasate în 15 țări pe patru continente, 69 de subsidiare și 6 reprezentanțe în 42 de țări. La nivel regional, peste 38% din veniturile grupului sunt generate de Europa de Vest, urmează țările din Europa de Est cu o pondere de 18% în venituri și Asia cu 17%.

Pe plan local, grupul este prezent de 22 de ani prin subsidiara Ariston Thermo România. Subsidiara locală a grupului a încheiat anul trecut cu vânzări de aproximativ 250 de milioane de lei, în creștere cu circa 10% față de anul 2018. Afacerile Ariston Thermo au înregistrat în 2019 cel mai bun an din istoria companiei în România, beneficiind de un context economic favorabil și de creșterea sectorului de construcții, spun reprezentanții companiei într-un comunicat de presă.

Ariston Comfort Challenge

Ariston a lansat în 2018 campania „Ariston Comfort Challenge" (ACC), prima inițiativă globală a grupului. Pe plan internațional, campania a constat în construirea unei case modulare inovatoare în ținuturile înghețate ale insulei Disko, din Groenlanda, cu confort termic asigurat și la minus 40 de grade Celsius de centrala de înaltă eficiență Alteas ONE.

Citeste si:
30 de baze de salvare Salvamont, dotate cu centrale termice si boilere
30 de baze de salvare...
Citeste si:
Cum te afecteaza coronavirusul, in functie de afectiunile de care...
Cum te afecteaza...

Pe plan local, în cadrul campaniei umanitare ACC, Ariston a încheiat, în 2018, un parteneriat cu organizația umanitară Crucea Roșie Română cu ajutorul căreia a donat boilere electrice persoanelor din zonele retrase ale țării sau din medii defavorizate, în special școlilor și centrelor de bătrâni. După primii doi ani, 2018 și 2019, numărul beneficiarilor campaniei umanitare a ajuns la 112.642 de persoane, fiind donate peste 1.000 de boilere electrice în 35 de județe. În 2019, Ariston s-a alăturat Asociației Naționale a Salvatorilor Montani din România (SALVAMONT), pentru a susține echipele de salvamontiști și voluntari care participă zi de zi, indiferent de condițiile meteorologice, la acțiuni de prevenție și salvare. 30 de centre și baze de salvare au fost echipate cu centrale termice în condensare și boilere electrice de ultimă generație.

Grupul italian Ariston Thermo are astăzi 7.500 de angajați la nivel global, venituri anuale de 1,7 miliarde de euro și peste 8,2 milioane de produse vândute anual în peste 150 de țări.

Ariston are 24 de centre de cercetare și dezvoltare din 15 țări. Investițiile grupului în cercetare și dezvoltare au depășit suma de 77 de milioane de euro la finalul anului 2019. Portofoliul de produse al Ariston Thermo include centrale termice în condensare (murale și de mare capacitate), cazane de pardoseală, pompe de căldură, sisteme solare, unităţi de acumulare, pompe de căldură, boilere electrice, arzătoare şi aparate de aer condiţionat, sub opt branduri distincte: Ariston, ELCO, Chaffoteaux, Atag, Racold, Calorex, NTI, HTP.

Citeste si:
Paronitti, De'Longhi: 2020, cel mai bun an în materie de vânzări și...
Massimo Paronitti, De'Longhi...
Sursa foto: Ariston Thermo România

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri