Lidl donează câte 1 leu către Teach for Romania la achiziționarea oricărui produs din gama „Școala în coolori vesele”

În perioada 17 – 30 august, la achiziționarea oricărui produs din gama „Școala în coolori vesele”, Lidl donează câte 1 leu către programul educațional Teach for Romania, susținând recrutarea și formarea cadrelor didactice din 28 de comunități vulnerabile, pentru a putea oferi educație celor peste 2.500 de copii beneficiari ai proiectului.

În România, doar 34 din 100 de elevi promovează bacalaureatul, iar 44% din elevii români suferă de analfabetism funcțional (Testul PISA 2018 - Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică). În timp ce 1 din 5 copii abandonează școala în mediul rural, un studiu derulat anul acesta de către World Bank spune că un copil de 15 ani de la sat are același nivel de cunoștințe ca un copil de 12 ani de la oraș, decalajele dintre mediul urban și mediul rural din domeniul educației fiind din ce în ce mai îngrijorătoare.

Teach for Romania este o organizație non-guvernamentală, parte din rețeaua globală Teach for All, care caută și pregătește persoane, cu sau fără experiență anterioară de predare, pentru a deveni profesori în învățământul de stat, pentru copiii din medii vulnerabile.

Acesta este cel de-al patrulea an în care Lidl susține programul Teach for Romania. De la demararea parteneriatului și până în prezent, Lidl, împreună cu clienții săi, au susținut organizația cu peste 3.700.000 lei, oferind un sprijin an de an celor peste 2.500 de copii beneficiari din program. De exemplu, pentru că 46% din elevii români au performanțe slabe la matematică, în cadrul programelor Teach for Romania, profesorii au ținut ore de numerație, învățându-i pe copii cum să aibă gândire critică, dar și cum să comunice, să socializeze și să aibă abilități socio-emoționale.

Gama „Școala în Coolori vesele” este disponibilă în toate magazinele Lidl din țară până pe 30 august. Oferta include rechizite, cărți de activități, dar și jocuri educative.

Citeste si:
Lidl oferă prime pentru angajați, în valoare totală de 11 milioane lei
Lidl oferă prime de Crăciun...

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 30 de țări din întreaga lume și în prezent operează în jur de 10.500 de magazine și mai mult de 150 de centre în 29 de țări la nivel mondial.

Sursa foto: Lidl România

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri