Kaufland inaugurează un nou magazin în Republica Moldova, în Municipiul Bălți, și angajează peste 100 de persoane. Este al treilea magazin deschis în Republica Moldova.

Noul magazin oferă clienților o gamă largă de produse: de la legume, fructe, lactate, până la carne și mezeluri. Pe rafturile magazinelor clienții vor găsi o gamă de peste 3700 de articole, achiziționate de la producători și furnizori locali.

Magazinul din municipiul Bălți va avea un aparat de reciclare pentru trei tipuri de ambalaje: PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru).

Aparatul este de tip self-service și recompensează clienții care reciclează ambalajele cu un voucher de reducere ce poate fi folosit pentru anumite produse din cadrul promoțiilor din magazin. De asemenea, magazinul va fi dotat cu o stație de încărcare pentru automobilele electrice și un rastel pentru biciclete.

Republica Moldova, o piață de succes pentru Kaufland

Kaufland vrea să deschidă 20 de magazine în Republica Moldova, precum să și construiască un centru logistic în următorii 10 ani.

Anul trecut, retailerul a inaugurat două magazine în Chișinău și are în plan să deschidă un alt Kaufland în Comrat, Republica Moldova.

Potrivit reprezentanților Kaufland, intrarea pe piața din Republica Moldova a fost cu succes, retailerul oferind clienților o varietate mai largă de produse în comparație cu supermarketurile locale.

Kaufland este una dintre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 de magazine și mai mult de 150.000 de angajați în opt țări.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri