Flanco lansează în toată țara serviciul de livrare și ridicare din magazine

Flanco lansează serviciul pick-up in store la nivel național, prin care clienții își vor putea ridica produsele comandate de pe site, din cel mai apropiat magazin Flanco.

Serviciul pick-up in store presupune livrarea produselor comandate de pe site-ul retailerului, în orice magazin selectat de client, din toată rețeaua Flanco. Clienții au permanent acces la întreaga gamă de produse comercializate de Flanco, chiar dacă produsul dorit nu se regăsește în stocurile celui mai apropiat magazin. Ulterior, produsul ales este livrat la magazinul selectat de client. Clienții pot vedea și verifica produsele în magazin, înainte de a le ridica, astfel încât să se asigure că sunt ceea ce le trebuie.

Spre deosebire de serviciul de rezervare, existent deja pe site-ul retailerului, prin care clienții aveau opțiunea de a rezerva, verifica și ridica produsul respectiv din magazin, serviciul pick-up in store permite clientului să aleagă și să cumpere un produs de pe site-ul Flanco, să decidă în ce magazin dorește să îi fie livrat din depozitul central și să îl ridice din magazinul ales.

„Scopul nostru principal a fost să avem servicii accesibile pentru toată lumea, atât din punct de vedere financiar, cât și ca experiență de cumpărare – de la comandă, la livrare, creditare și așa mai departe”, declară Dragoș Sîrbu, CEO Flanco Retail.

Un alt avantaj al serviciului este și flexibilitatea, în ceea ce privește intervalul de livrare. Clienții nu mai sunt condiționați de curier și pot ridica produsele comandate din magazinele Flanco, oricând doresc, în funcție de programul fiecărui magazin Flanco.

Citeste si:
Black Friday la Flanco: retailerul anunță reduceri de până la 80%
Black Friday la Flanco:...

Cu un număr de peste 1.500 de angajați, Flanco deţine o rețea de 156 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 116 orașe ale României.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri