2 Martie 2007

Cifra de afaceri de 14 mil. euro pentru Mr. Bricolage Bucuresti



Dupa investitia de 7 milioane euro din luna noiembrie a anului trecut pentru deschiderea primului magazin de distributie a materialelor de constructii si amenajari interioare, Mr. Bricolage a afisat in Romania un venit net de 14 milioane euro, anunta raportul financiar al grupului francez.

Cu o cifra de afaceri de peste 1.7 miliarde de euro, compania franceza de bricolaj planuieste sa investeasca pe viitor in Romania peste 200 de milioane de euro, investitia constand in deschiderea de noi magazine in cele mai mari orase ale tarii. Mai precis, Mr. Bricolage va deschide un nou magazin in cea de-a doua jumatate a anului, magazin care va ocupa 6.000 mp.

Raportul financiar a afisat un venit total de 136 milioane euro, al grupului Mr. Bricolage, pentru anul 2006. La sfarsitul anului, compania detinea 40 de magazine in 9 tari si aproximativ 1.200 de angajati.

La 30 iunie 2006, grupul Mr. Bricolage detinea o retea formata din 560 de magazine dintre care 429 sub marca Mr. Bricolage si 131 sub marca Catena.

Pe data de 25 aprilie 2007, grupul isi va afisa rezultatele pentru primul trimestru al anului, urmand ca pe 24 iulie, sa se faca publice si rezultatele celui de-al doilea trimestru, conform datelor din calendarul grupului Mr. Bricolage.

Piata centrelor comerciale de bricolaj din Romania este dominata la ora actuala de compania germana Praktiker cu o retea de 12 magazine si de cea franceza Bricostore, care detine sapte magazine de acest tip. Reteaua austriaca bauMax a deschis, recent, primule sale magazine, la Brasov si Sibiu urmand sa inaugureze al treilea centru comercial, pana la finele anului, la Cluj Napoca.

Cu o cota de piata de 13.3%, compania isi are originea in Asociatia Nationala a Promotorilor Bricolajului, asociatie infiintata in 1965, cand mai multi comercianti independenti din Franta au creat-o pentru a facilita schimbul de informatii si pentru contracararea marilor companii care incepusera sa aiba cote de piata semnificative.

In 1980, vechea Asociatie Nationala a Promotorilor Bricolajului s-a transformat in Mr. Bricolage, companie formata initial din 102 magazine independente. In anul 2002, Mr. Bricolage fuzioneaza cu grupul Tabur, devenind al treilea jucator important pe piata franceza.



Citeste si