Altex deschide un nou magazin pe 21 octombrie în mall-ul AFI Brașov, după o investiție de peste un milion de euro. Noul magazin este al doilea inaugurat în Braşov.

,,Altex continuă strategia de extindere la nivel național chiar și în contextul actual, pentru că, mai ales în vremuri dificile, investițiile reprezintă drive-ul economiei. În plus, Brașovul este un oraș în continuă expansiune, prin urmare, venim cu un nou magazin pentru a deservi cererea în creștere de tehnologie și inovație”, a declarat Edvin Abdulachim, Director Comercial Altex.

Cel mai nou centru de servicii din rețeaua Altex, localizat în centrul comercial Afi Brașov, va funcționa de luni până duminică, între orele 10:00 și 22:00.

Recomandări pentru limitarea COVID-19

Potrivit reprezentanților companiei, noul magazin respectă toate măsurile recomandate de autorități pentru prevenirea răspândirii COVID-19, aplicate la nivelul întregii rețele:

  • Angajații poartă măști de protecție în spațiile interioare;
  • Este asigurat triajul epidemiologic înainte de intrarea în magazin (verificarea temperaturii, atât a angajaților, cât și a clienților);
  • Magazinul este dezinfectat în mod regulat;
  • Există o stație cu dezinfectant de mâini la intrarea în magazin;
  • În magazin au fost plasate benzi pentru a indica distanța de siguranță de minimum 2 metri între persoane.

Altex România a fost înfiinţată în urmă cu 29 de ani şi, la ora actuală, are peste 120 de magazine deschise în ţară.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri