Brandul românesc de cămăși bărbătești Hulber.ro a devenit Merer.ro

Hulber.ro, magazinul românesc care comercializează cămăși bărbătești, se rebranduiește și așteaptă viitori clienți pe noua platformă Merer.ro.

„Până acum am vândut în special online prin platforma www.hulber.ro, însă din această săptămână vom trece pe o altă platformă, mai modernă, mai securizată: www.merer.ro. Vindem și offline, în special pe segmentul corporate pentru clienții persoane juridice care doresc cămăși personalizate cu logo pentru angajați sau clienți”, spune Alin Merer, fondator Merer.ro.

În magazinul online, clienții vor putea alege dintr-o gamă variată de cămăși casual, business, de ceremonie sau chiar și cu motive tradiționale. Cămășile sunt realizate dintr-o fibră naturală din bumbac, in sau vâscoză.

„Cămășile care ne-au identificat în piață au fost acelea casual imprimate și cămășile cu motive tradiționale”, spune Alin Merer.

De asemenea, doritorii care au un eveniment important de sărbătorit își vor putea personaliza garderoba prin cămăși făcute la comandă.

Citeste si:
OMS: Fără adunări mari în familie de Crăciun
OMS: Fără adunări mari în...

„Personalizarea cămășii reprezintă un atu care diferențiază produsele noastre. Astfel se pot aplica suplimentar la o camașă monogramă prin broderie, buzunar la piept sau sistemul de nasturi (button-down) la gulerul cămășii, pentru o poziție verticală perfectă”, spune Alin Merer.

Cum a început povestea brandului

După ce a părăsit sistemul financiar bancar în 2011, Alin Merer a decis să se reprofileze și a căutat o nișă pe care să își dezvolte propria afacere.

La acel moment, împreună cu alți doi parteneri, Alin a găsit nișa perfectă: cămăși cu design, o categorie slab reprezentată la acel moment, în care a investit inițial circa 30.000 euro.

Citeste si:
Peste 3 mil. de articole vândute în doar un an de About You pe...
Peste 3 mil. de articole...

„Noi cream designul camășii, noi le croiam, noi le produceam și noi le vindeam. Nu a fost ușor atunci și nu este ușor nici acum, însă am pus bazele unei afaceri care s-a dezvoltat organic și care o poziționare certă în piață”, spune Alin Merer.

Cămășile casual, cel mai popular articol vestimentar

Valoarea medie medie a unei comenzi online este de circa 400 lei, cămășile casual și cele cu motive tradiționale fiind cele mai cumpărate produse de pe site.

În contextul COVID-19, Alin Merer spune că, anul acesta, vânzările s-au concentrat în special pe camășile mai confortabile casual-sport. Pentru a se adapta cererii din piață, Merer a lansat mai multe modele de cămăși pe acest segment.

Citeste si:
Lidl oferă prime pentru angajați, în valoare totală de 11 milioane lei
Lidl oferă prime de Crăciun...

„Cămășile din in au avut un rol important în această privință. În curând vom dezvolta mai mult gama noastră de produse și vom introduce produse sport (hanorace, pantalon sport, pantofi sport, tricouri, etc) și produse de tip jeans”, a adăugat fondatorul companiei.

În ceea ce privește anul 2021, Alin își păstrează optimismul spunând că se așteaptă la o creștere de peste 25% a cifrei de afaceri.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri