Cora extinde serviciul CoraExpress prin platforma de food delivery Glovo

Cora România extinde serviciul coraExpress prin noul parteneriat cu platforma Glovo, care livrează expres la domiciliu a produselor disponibile în hipermarketurile cora. Serviciul este disponibil, din 12 noiembrie 2020, în toate hipermarketurile cora.

Noul parteneriat, care se adaugă celui pe care cora îl are deja cu platforma foodpanda, crește capacitatea diviziei coraExpress de a onora comenzile digitale într-o perioadă cât mai rapidă. Clienții intră pe aplicația Glovo și selectează produsele dorite din hipermarketul cora, iar Glovo le livrează la adresa indicată în maximum 60 de minute.

„Ne vom continua planurile de extindere, atât la nivel de orașe, dar și la nivel de parteneri, astfel încât utilizatorii Glovo să regăsească toate produsele de care au nevoie în aplicație”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo CEE.
Pe Glovo sunt listate peste 3.000 de produse din magazinele cora, din categorii precum băuturi (apă, sucuri, alcool), mezeluri, lactate, snacks-uri și produse de panificație, dulciuri, ready to eat, produse pentru casă și familie, produse cosmetice etc.

Nu există comandă minimă, iar livrarea costă 15,99 lei în București și 13,99 lei pentru restul oraselor în care este prezentă cora, respectiv Constanța, Ploiești, Bacău, Cluj-Napoca, Drobeta Turnu-Severin, Baia Mare.

Retailerul cora are propriul magazin online unde sunt listate peste 35.000 de produse. Clienții pot opta pentru livrare la domiciliu, ridicarea din hipermarket sau de la punctele coraDrive, accesibile cu mașina, care permit o interacțiune minimă cu personalul magazinului.

Citeste si:
Schimbare de strategie la SanoPass: ce beneficii au acum posesorii...
Schimbare de strategie la...


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri