Ce branduri vor fi disponibile în FASHION HOUSE Pallady?

FASHION HOUSE Group a început predarea spațiilor comerciale din FASHION HOUSE Pallady către chiriași. Dezvoltat în partea de est a Bucureștiului, la ieșirea pe autostrada A2, noul Outlet Centre se va deschide pe 25 martie 2021.

Puma este primul brand care se alătură FASHION HOUSE Pallady și demarează lucrările de amenajare ale noului magazin. În lunile următoare, noi branduri vor intra în outlet-ul care va avea o suprafață totală de 13.000 de metri pătrați.

Proiectul, în valoare totală de 25 de milioane de euro, va fi dezvoltat în două etape și va include 60 de magazine, dar și restaurante și o zonă de joacă pentru copii. FASHION HOUSE Pallady este închiriat în proporție de peste 50% și va oferi clienților acces la mărci internaționale de top, cu reduceri de până la 70%, pe tot parcursul anului.

„Dezvoltarea acestui nou proiect demonstrează în mod clar potențialul de creștere al pieței de fashion retail, mai ales acum când românii au devenit mult mai atenți la raportul calitate-preț, un context care favorizează ambele centre outlet”, a declarat Cornelia Nicolae, director de operațiuni retail al Grupului FASHION HOUSE.

Outlet-ul va face parte dintr-un parc de retail și de agrement de mari dimensiuni, proiect care își propune să devină una dintre principalele destinații de cumpărături și petrecere a timpului liber din România.

Citeste si:
Fashion House va deschide un al doilea outlet în București
Fashion House va deschide un...

Fashion House Group este parte din Liebrecht & wooD Group, un dezvoltator european de renume. De peste 25 de ani, grupul Liebrecht & wooD este prezent în Polonia, în România și în Rusia unde dezvoltă clădiri de birouri, spații de retail și proiecte industriale ce însumează suprafețe de peste 500.000 de metri pătrați.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri