Carrefour a colectat peste 370.000 de PET-uri și 160.000 litri de ulei uzat, prin campania Plata cu PET

Peste 370.000 de PET-uri au fost colectate prin campania Plata cu PET, derulată de Carrefour, în 14 hipermarketuri din țară, oferind la schimb 92 de tone de fructe și legume românești, de la producători locali.

Campania a fost realizată cu sprijinul Primăriilor din Municipiul Buzău în 2019 și cu sprijinul Primăriei Muncipiului Iași în 2020, care s-au alăturat inițiativei printr-un parteneriat strategic mai larg, la nivel local. Partenerii neguvernamentali alături de care a fost implementată campania Plata cu PET sunt: Greenpoint Management – partener principal în 2020 și Green Resources Management S.A., S.C. RER SUD S.A, parteneri în 2019.

În perioada noiembrie 2019 - noiembrie 2020 peste 160.000 de litri de ulei alimentar uzat au fost colectați de la clienți în hipermarketurile Carrefour și prin Bringo, oferind la schimb peste 55.000 litri de ulei proaspăt.

Programul va continua și în 2021 prin extinderea acțiunilor concrete puse la dispoziția consumatorilor și partenerilor Carrefour România, pentru a proteja, împreună, resursele și mediul înconjurător.

”Încă din 2018, ne-am luat angajamentul de a asigura o tranziție către o alimentație mai sănătoasă, cu produse locale, la prețuri accesibile. Acest angajament nu putea fi atins niciodată dacă nu căutam și o rezolvare la problema deșeurilor – și, foarte specific, a plasticului din natură – care afectează calitatea aerului, a apei, a pământului și împiedică agricultorii să producă sănătos și curat”, spune Anca Damour, Membru în Comitetul Executiv al Carrefour România.

Citeste si:
FOTO REPORTAJ: Cum arată o fermă de găini fericite, complet...
FOTO REPORTAJ: Cum arată o...

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri