Kaufland deschide un nou magazin

Kaufland inaugurează, pe 15 decembrie, un nou magazin în Sovata, județul Mureș. Acesta este magazinul cu numărul 138 al rețelei naționale Kaufland în România și cel de-al 10-lea hipermarket permanent deschis de companie în acest an.

Aproximativ 80 de locuri de muncă sunt create de Kaufland în cadrul acestui magazin. Retailerul a investit în acest an 300 de milioane euro în achiziția de terenuri, modernizarea magazinelor existente, tehnologii noi, expansiune și construcție.

Magazinul are o suprafață totală de peste 5.400 metri pătrați, din care peste 3000 de metri pătrați sunt destinați spațiului interior de vânzare. Parcarea oferă 232 de locuri, din care 9 pentru persoane cu dizabilități, 7 pentru părinți și 12 rasteluri pentru biciclete.

În această perioadă, programul de lucru va fi de la 07.00 și până la 21.00 de luni până sâmbătă, iar duminică de la 08.00 la 20.00. Cu ocazia deschiderii, clienții vor fi așteptați cu reduceri și promoții speciale.

Magazinul este dotat cu o vitrină cu servire asistată pentru produse proaspete într-un format extins, de 22 de metri, precum și raioane de legume fructe, brutărie, produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie, iar în exterior și cu un punct Grill, unde clienții pot găsi mâncăruri gustoase, gata preparate.

Citeste si:
Decathlon va deschide un atelier regional unde îți poți repara...
Decathlon deschide primul...

Clienții vor avea acces la 8 case de marcat standard, din care una dedicată persoanelor cu dizabilități și alte 4 case express tip self-service.

Magazinul este prevăzut și cu o galerie comercială, ce oferă o zonă de Food Court, cu restaurant cu mâncare gătită, precum și o farmacie, un magazin cu produse naturiste și o casă de schimb valutar.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri