(P) Centrele de contact pe timp de COVID pot salva vieți și ajuta companiile să fie mai aproape de clienți

Acum e mai important ca niciodată să fim mai aproape de clienți. Pe măsură ce lumea se adaptează la pandemia COVID-19, organizațiile de toate mărimile se zbat să gestioneze cererea sporită de asistență pentru clienți,în același timp asigurând siguranța angajaților. Pare a fi o situație fără ieșire. Însă, tehnologiile moderne ale centrelor de contact oferă o soluție viabilă.

De exemplu, primăria din Helsinki in parteneriat cu parohiile luterane evanghelice locale și organizațiile caritabile vor contacta în mod pro-activ peste 80.000 de vârstnici pentru a le asigura bunăstarea în timpul crizei COVID-19. Această muncă colosală trebuie gestionată foarte rapid pentru a putea evita pierderi inutile de vieți.

Fără tehnologiile moderne, ar fi fost imposibil să facă față acestor provocări, de aceea primăria din Helsinki s-a alăturat firmei Genesys, lider global în soluții de centre de contact cloud. Prin soluția centru de contact Genesys Cloud, 500 voluntari a putut oferi asistență tuturor cetățenilor vârstnici în doar câteva zile. Sistemul lor Rapid de Răspuns oferă organizațiilor accesul la Genesys Cloud pentru a putea oferi asistență critică pentru misiuni și permite crearea rapidă a echipelor la distanță în doar 48 de ore!

“Cooperarea cu Genesys pentru lansarea Helsinki Helpline este deja extraordinară. În doar câteva zile, am lansat un centru de contact complet funcțional și ne-am instruit echipa, inclusiv voluntarii care au background-uri diferite,” a precizat Tiina Horko, directorul Helsinki Helpline, primăria din Helsinki.

Ce putem învăța din exemple cum este cel de mai sus? În contextul COVID, organizațiile trebuie să poată folosi o cât mai mare automatizare. Acesta este singurul mod de a economisi timp și resurse. Folosirea tehnologiilor de inteligență artificială (IA) pentru a primi informații mai relevante și interacționa mai bine cu clienții. Și în final, folosirea serviciilor cloud pune în funcțiune tehnologia rapid și ușor, astfel încât agenții din call center să poată lucra de acasă și în grupuri foarte mici.

Dacă vreți să aflați ce poate oferi Genesys organizației dvs. accesați acest link.

Pentru a citi întreaga poveste despre Helsinki accesați acest link.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.
Setari Cookie-uri