Lidl donează peste 800.000 lei pentru copiii din medii vulnerabile care nu au acces la educație

Lidl donează 815.000 de lei în programul „Educație Incluzivă de Calitate pentru elevii care fac tranziția de la gimnaziu la liceu” implementat de UNICEF.

Suma a fost strânsă în cadrul campaniei desfășurate în magazinele Lidl din toată țara, în perioada 9 noiembrie – 13 decembrie 2020, pentru fiecare jucărie achiziționată de clienți din magazinele sale, Lidl donând 1 leu către UNICEF.

Lidl a sprijinit organizația cu peste 3.100.000 lei. Donațiile au fost direcționate către programul prin care UNICEF identifică, pregătește și consiliază elevii din comunitățile vulnerabile, pentru ca ei să își finalizeze studiile și astfel să își găsească mai ușor un loc de muncă, stopând perpetuarea sărăciei din generație în generație.

În paralel, UNICEF lucrează și cu cadrele didactice pentru dezvoltarea competențelor necesare și oferă consiliere părinților ca să își susțină mai departe copiii pentru continuarea studiilor liceale.

Prin donația oferită, UNICEF va continua să lucreze cu elevii din program pentru a-i susține să continue studiile la liceu, prin adresarea unor probleme precum: absenteismul cronic, rezultatele școlare slabe, motivația intrinsecă limitată, reziliența limitată pentru a depăși barierele asociate tranziției de la învățământul secundar inferior la învățământul secundar superior, precum și resursele financiare limitate ale părinților.

Citeste si:
Lidl oferă angajaților două zile libere de Paște
Lidl oferă angajaților două...

În prezent, aproape 400.000 de copii de vârstă școlară nu merg la școală, doar patru din cinci copii termină clasa a VIII-a și doar șapte din zece finalizează liceul sau școala profesională.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri