Cum se pregătesc ciocolateriile din Capitală pentru un Crăciun altfel

Deși pandemia de COVID-19 ne impune să avem anul acesta un Crăciun diferit, ciocolateriile din Capitală muncesc de zor în această perioadă și se așteaptă la sute de comenzi pe zi, chiar și de două ori mai mari înainte de zilele de Crăciun.

„Anul acesta vânzarile din shopul online au crescut cu 20%, mai ales în ultimele luni ale anului 2020. Ne asteptăm ca aceast trend să se mențină și în continuare în luna decembrie. Am sesizat, de asemenea, o schimbare ce a constat în dorința clienților de a trimite coletele direct către destinatar”, a declarat, pentru wall-street.ro, Aura Oprea, director general Chocolissimo România.

Fiind cea mai importantă perioadă din an, ciocolateriile trebuie să se asigure că vor avea disponibil în stoc cât mai multe produse pentru clienți, iar livrările acestora să se realizeze la timp.

„Pentru această perioadă am mărit stocul de figurine tematice din ciocolată pentru Crăciun și am adăugat în colecția noastră noi produse care să completeze atmosfera de sărbătoare”, mai spune Aura Oprea.

Figurinele smartphone din ciocolată, preferate de către români

Reprezentanții ciocolateriei spun că se așteptă ca în continuare vedetele sezonului să fie produsele tematice de Crăciun, însă au observat o atenție deosebită pentru figurinele haioase, precum gamepad-ul, smartphone-ul sau telecomanda din ciocolată, care reflectă activitățile de care ne-am lovit cu toții în acest an.

„Sperăm să asistăm la o creștere a interesului de cumpărare cel puțin pentru ultima parte a lunii decembrie, când vom știi exact cum vom petrecere sărbătorile în acest an”, spune Aura Oprea.

Cele mai populare poduse ale ciocolateriei rămân în continuare ChocoTelegramele cu ajutorul cărora clienții companiei își pot scrie propriul mesaj cu litere din ciocolată, iar cel mai transmis mesaj din acest an este „Ai fost cuminte?”.

Potrivit reprezentanților Chocolissimo, coșul mediu al unei comenzi de anul trecut era de 170 lei, anul aceasta scăzând puțin - la 150 lei. Însă, în același timp, volumul de comenzi a crescut în acest an. În magazinul online, compania înregistrează comenzi chiar și de 1.000 de lei per coș, mai ales în luna decembrie.

„În prezent, avem în medie cam 100 de comenzi pe zi în această perioadă, însă ne așteptăm să se dubleze cu câteva zile înainte de Crăciun”, spune Aura Oprea.

Sursa foto: Pixabay

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri