12 Ianuarie 2021

Mixit, un producător ceh de musli intrat pe piața din România



Mixit, compania cehă ce produce amestecuri personalizate de musli și fructe liofilizate a intrat oficial pe piața locală, la finalul anului 2020. După Republica Cehă (2010), Slovacia (2013), Polonia (2014) și Ungaria (2019), România este a cincea țară din Europa în care brandul s-a extins.

În România, Mixit.ro va oferi o gamă similară cu cea din alte țări. Oferta distinctivă a companiei este posibilitatea de a amesteca musli, terci, fructe liofilizate și nuci pentru a crea propriul mix individualizat.Treptat, oferta pentru piața românească va fi extinsă pentru a include și drajeuri de ciocolată, băuturi proteice sau creme de ciocolată.

„Până în prezent, am fost primiți cu căldură pe toate piețele, ceea ce ne dă încredere că românii se vor bucura și ei de crearea propriului amestec de cereale pentru micul dejun, de musli și alte bunătăți”, a afirmat Tomáš Huber (foto), cofondator Mixit.

Expansiunea este una din strategiile cheie pentru companie. Pe piața din Cehia, Mixit.ro a generat 78% din venituri dintr-o cifră totală de afaceri de 14.500.000 euro, în 2020.

Inițial, în această primăvară, pandemia de coronavirus a afectat afacerea Mixit. Comerțul en gros cu magazinele de produse naturiste și magazinele mici a fost încetinit. Cu toate acestea, cumpărătorii s-au reorientat spre magazinul online al mărcii, segment care a înregistrat vânzări peste medie, potrivit reprezentanților companiei.

„Previzionăm că România va reprezenta 5-10% din vânzări până la sfârșitul lui 2021. Nu există încă pe piața locală un alt proiect similar care să propună rețete de musli personalizat, considerăm că putem ajunge la cifre interesante rapid, și datorită faptului că avem o echipă româno-cehă ce cunoaște piața și specificul local ”, a precizat Martin Wallner (foto), cofondator Mixit.



Citeste si