Declinul mall-ului Unirea: Magazine închise și spații complet goale. Ce se întâmplă cu chiriașii?

Unirea Shopping Center s-a deschis în București în 1976 și era pe vremuri unul dintre cele mai vizitate centre comerciale din oraș, însă, în prezent, mall-ul pare aproape pustiu. Cu obloanele trase, lacăt la uși și spații complet goale, așa arată la început de an cel puțin zece magazine din centrul comercial Unirea.

Bershka, Kenvelo, Pull&Bear, DeFacto, Only for you, Diverta, Kiwi, Batta sunt printre magazinele închise în mall-ul din centrul Bucureștiului. Chiriașii mall-ului au spus că principalul motiv pentru care sunt mult magazine închise este din cauza conducerii, care nu funcționează ca o afacere reciproc avantajoasă față de chiriași și clienți. Aceștia precizează că nu a fost dorința lor de a pleca, ci au fost nevoiți după ce au încercat în nenumărate rânduri să semneze contract cu Unirea.

Wall-Street.ro a contact reprezentanții Diverta care au declarat că magazinul de la etajul 3 a fost închis deoarece contractul de închiriere a expirat încă din martie 2020, înainte de pandemie, iar compania nu l-a mai reînnoit, fără a oferi însă mai multe detalii.

Am incercat să luăm declarații și de la reprezentanții centrului comercial, însă aceștia au refuzat categoric să vorbească cu noi.

Citeste si:
Magazinul H&M din Unirea, redeschis pe 10 iulie
H&M redeschide magazinul din...

În timp ce unele companii aleg să nu mai reînnoiască contractul, alte magazine au primit notificări prin care sunt somate să evacueze spațiile din Unirea Shopping Center pentru nerespectarea datei plății chiriei.

Citeste si:
FASHION HOUSE Pallady nu se va mai deschide pe 25 martie
FASHION HOUSE Pallady nu se...

Mall-ul de la Unirii: potențial mare, dar neadaptat viitorului

Dacă înainte era printre principalele centre comerciale care ofereau o gamă largă de produse, acum Unirea a decăzut mult în ochii clienților. Carmen Ravon, Head of Advisory & Transaction Services, Retail & Land CBRE spune că mall-ul avea un potențial foarte mare de a fi profitabil, mai ales prin locația avută, însă au apărat alte centre comerciale adaptate la cerințele viitorului.

„Există alte proiecte de retail cu spații care acomodează conceptele chiriașilor. Mall-urile își gândesc mai bine mixul, oferind spații mai aerisite. Unirea avea cele mai mari șanse de reușită, fiind un centru comercial reprezentativ prin locația sa”, a declarat, pentru wall-street.ro, Carmen Ravon, Head of Advisory & Transaction Services, Retail & Land CBRE.

Citeste si:
În 2022, companiile din FMCG vor ocupa 1,4 mil. mp de spații logistice
În 2022, companiile din FMCG...
Sursa foto: Wall-Street.ro

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri