Declinul mall-ului Unirea: Magazine închise și spații complet goale. Ce se întâmplă cu chiriașii?

Unirea Shopping Center s-a deschis în București în 1976 și era pe vremuri unul dintre cele mai vizitate centre comerciale din oraș, însă, în prezent, mall-ul pare aproape pustiu. Cu obloanele trase, lacăt la uși și spații complet goale, așa arată la început de an cel puțin zece magazine din centrul comercial Unirea.

Bershka, Kenvelo, Pull&Bear, DeFacto, Only for you, Diverta, Kiwi, Batta sunt printre magazinele închise în mall-ul din centrul Bucureștiului. Chiriașii mall-ului au spus că principalul motiv pentru care sunt mult magazine închise este din cauza conducerii, care nu funcționează ca o afacere reciproc avantajoasă față de chiriași și clienți. Aceștia precizează că nu a fost dorința lor de a pleca, ci au fost nevoiți după ce au încercat în nenumărate rânduri să semneze contract cu Unirea.

Wall-Street.ro a contact reprezentanții Diverta care au declarat că magazinul de la etajul 3 a fost închis deoarece contractul de închiriere a expirat încă din martie 2020, înainte de pandemie, iar compania nu l-a mai reînnoit, fără a oferi însă mai multe detalii.

Am incercat să luăm declarații și de la reprezentanții centrului comercial, însă aceștia au refuzat categoric să vorbească cu noi.

Citeste si:
Magazinul H&M din Unirea, redeschis pe 10 iulie
H&M redeschide magazinul din...

În timp ce unele companii aleg să nu mai reînnoiască contractul, alte magazine au primit notificări prin care sunt somate să evacueze spațiile din Unirea Shopping Center pentru nerespectarea datei plății chiriei.

Citeste si:
Un producător de aparate de curățare deschide un nou magazin
Kärcher deschide un nou magazin

Mall-ul de la Unirii: potențial mare, dar neadaptat viitorului

Dacă înainte era printre principalele centre comerciale care ofereau o gamă largă de produse, acum Unirea a decăzut mult în ochii clienților. Carmen Ravon, Head of Advisory & Transaction Services, Retail & Land CBRE spune că mall-ul avea un potențial foarte mare de a fi profitabil, mai ales prin locația avută, însă au apărat alte centre comerciale adaptate la cerințele viitorului.

„Există alte proiecte de retail cu spații care acomodează conceptele chiriașilor. Mall-urile își gândesc mai bine mixul, oferind spații mai aerisite. Unirea avea cele mai mari șanse de reușită, fiind un centru comercial reprezentativ prin locația sa”, a declarat, pentru wall-street.ro, Carmen Ravon, Head of Advisory & Transaction Services, Retail & Land CBRE.

Citeste si:
Valoarea tranzacțiilor imobiliare a scăzut la sub 100 milioane euro
Valoarea tranzacțiilor...
Sursa foto: Wall-Street.ro
Despre autor
Raluca Nicolae
 Raluca a studiat Jurnalism la Universitatea Hyperion din București și a urmat un master în Comunicare mediatică și publicitate, în cadrul aceleiași instituții. Ea și-a început activitatea în presă în 2019, în departamentul economic al grupului Mediafax. În perioada 2019-2020, Raluca a acoperit domeniile start-up și fintech în cadrul Adevărul Financiar , publicație care face parte din grupul Adevărul . S-a alăturat echipei...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri