3 Februarie 2021

[FOTO] Cu ce oferte vrea XXXLutz să ”bată” Ikea



Pe 3 februarie a avut loc deschiderea oficială a magazinelor de mobilier și aranjamente interioare XXXLutz, brandul austriac care a preluat Kika. Cu ocazia redeschiderii, Mario Brozović, Country Manager XXXLutz, a declarat că în curând va apărea și modalitatea de a comanda online produse din magazine, confruntându-se cu anumite întârzieri din cauza pandemiei. În plus, retailerul a anunțat că vor exista oferte pentru a ”sărbători” deschiderea magazinului.

Numele retailerului provine de la măsura XXXL, în sensul în care acesta deține o serie vastă de produse, disponibile pentru ”orice buzunar”. Pornind de la prețuri precum 25 lei (pentru o perdea realizată deja), XXXLutz poate ajunge și la peste 39.000 de lei, în funcție de mobilierul comandat (bucătărie complet utilată).

Magazinele conțin produse dintre cele mai diverse, pornind de la zeci de modele de perne până la dormitoare întregi.

”Am venit aici în urmă cu 12 luni, suntem încă în construcții. Nu am schimbat doar aspectul, ci și întreaga infrastructură IT, motiv pentru care magazinul online va fi gata în curând, și am remodelat puțin, astfel încât clădirea să poată susține o așa mare echipă”, a declarat Brozović, Country Manager XXXLutz.

Ce oferte de deschidere are retailerul

Având în vedere multitudinea produselor și felul produselor vândute, nu puține au fost vocile care au spus că XXXLutz este noul competitor al Ikea.

”Sunt voci care spun că suntem competitorii Ikea. Nu suntem competitori. Ei au nevoie de noi și noi avem nevoie de ei”, a adăugat Brozović.

În acest sens, XXXLutz oferă transport gratuit pentru comenzile de peste 1.500 de lei, dar și reduceri de 20 sau 30% pentru diferite categorii de mobilier.

Ofertele sunt valabile până la data de 7 sau 14 februarie.

”Nu tot ceea ce este de calitate este ieftin. Încercăm să ne adaptăm pieței din România și să aducem produse la diferite standarde de calitate”, a mai spus Brozović.

XXXLutz are două magazine în București, XXXLutz Militari, strada Comerțului Nr. 1, Ilfov și XXXLutz Pallady, Blvd. Theodor Pallady Nr. 51D, București, Brozović mărturisind că intenționează să deschidă încă un magazin, însă nu poate dezvălui mai multe detalii.

”Am trainuit echipele românești să înțeleagă conceptul magazinelor XXXLutz. E vorba despre raportarea la client. Nu ne e frică de client, nu ne ascundem de el, ci ieșim în calea lui să îl mulțumim, încercând să îi oferim ceea ce își dorește”, a adăugat Brozović.



Citeste si