(P) Istoria și demersul evolutiv al brandului legendar Kallos Cosmetics

Compania Kallos Cosmetics a fost fondată la Budapesta în 1978 de omul de afaceri Janos Kallos. La sfârșitul anilor ’60 guvernul maghiar a decis să dezvolte și să încurajeze întreprinderile mici și mijlocii. Atunci Kallos își deschide magazinul de produse cosmetice profesionale de diferite mărci.

După un timp, își dă seama că nu există încă nicio companie în Europa de Est care să se angajeze în producția de produse cosmetice profesionale.

Acest lucru l-a inspirat să-și înființeze propria companie în anul 1978 și, după ce a închiriat un spațiu mic, își lansează primele produse de îngrijire a părului și a pielii.

În 1991, domnul Kallos privatizează compania. Zona de producție se extinde și propriul laborator este creat la Budapesta. Astăzi, dezvoltarea și îmbunătățirea produselor de îngrijire este într-o continuă dezvoltare, în medie, compania creează aproximativ 100 de formule noi pe an.

Europa a apreciat rapid combinația unică de produse cosmetice de înaltă calitate și prețuri accesibile, prin urmare, până în anul 2000, produsele Kallos Cosmetics au devenit populare în toate țările Europei Centrale și de Est, precum și în Germania, Franța, Italia și Spania. În prezent, marca Kallos este liderul absolut în sectorul profesionist de îngrijire a părului din Ungaria, România și Republica Cehă. Recent, produsele cosmetice Kallos au cucerit piața nu doar în Europa, ci și în CSI.

Astăzi, compania are o echipă numeroasă de specialiști din diverse domenii, care numără peste 100 de persoane. Folosesc cele mai moderne echipamente și cunoștințe, care sunt încorporate într-un laborator inovator, unde sunt dezvoltate și produse cosmetice unice. Înainte de ambalare, se prelevează probe, se testează conformitatea mirosului și culorii, precum și o analiză chimică și microbiologică amănunțită a produselor pentru conformitatea cu standardele și cerințele CEE. Iar produsele se ambalează numai dacă îndeplinesc toate cerințele stabilite.

Produsele „viitoarei generații” sunt concepute pentru îngrijirea profesională a părului, corpului, feței, mâinilor și picioarelor. În același timp, prețurile produselor de îngrijire sunt disponibile pentru toată lumea, iar o gamă largă face posibilă alegerea remediilor cosmetice pentru toate tipurile de piele și păr, orice preferințe și stiluri. Remediile cosmetice sunt reprezentate de o varietate largă de loțiuni, șampoane, balsamuri, măști, uleiuri de masaj, vopsele de păr, produse cosmetice decorative, tratamente spa și produse speciale pentru uz profesional.

Principala caracteristică a brandului Kallos Cosmetics este unicitatea formulărilor sale, dezvoltate în laboratoarele companiei din Ungaria. Toate componentele sunt selectate pentru a obține cele mai bune rezultate de îngrijire, ținând cont de tendințele actuale.O atenție deosebită este acordată designului, confortului și calității ambalajului.

Kallos Cosmetics nu se preocupă doar de consumatorii de produse cosmetice, ci și de partenerii săi de afaceri, creând relații fiabile, puternice, reciproc avantajoase. Acest lucru face posibilă extinderea cu succes a pieței de vânzări și, prin urmare, oferirea de produse utile de o calitate impecabilă unui număr imens de cumpărători.

Filosofia mărcii implică crearea de produse profesionale de cea mai înaltă calitate pentru îngrijirea generală la un preț accesibil.Apropo, Kallos Cosmetics este lider în îngrijirea profesională a părului în România și Ungaria.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri