Cora România, parte a grupului franco-belgian Louis Delhaize, lansează un nou concept de magazin: Cora Urban, care îmbină proximitatea cu online-ul, oferind acces la peste 40.000 de produse din magazinul online și peste 1.000 de produse la raft.

Primul magazin cora Urban, cu o suprafață de 100 mp, va fi deschis în complexul rezidențial Avangarde City, din Militari Residence, în București-Dudu, anul acesta urmând să fie deschise alte magazine din acest format.

Cum funcționează noul concept de magazin

Clienții retailerului vor putea comanda de acasă sau de la birou, online, selectând magazinul cora Lujerului și punctul de ridicare cora Urban Avangarde. Comanda este disponibilă pentru a fi ridicată din magazinul Cora Urban în maximum 12 ore.

De asemenea, comanda online poate fi completată cu diverse produse aflate pe rafturile magazinului situat lângă casă sau birou. În mod alternativ, noul concept este unul de proximitate, disponibil pentru cumpărături rapide, deschis de luni până vineri între orele 07:00 – 21:00 și sâmbătă – duminică între orele 08:00 – 19:00. Astfel clienții vor putea vizita magazinul și fără să fi plasat înainte o comandă online.

„ Am ales să dezvoltăm proiectul pilot într-un cartier dens și nou, deoarece publicul nostru țintă se regăsește în astfel de zone din marile orașe. Ne referim atât la rezidenți, cât și la cei care lucrează în clădirile de birouri din zonă”, a spus Pascal Aigle, directorul proiectului Cora Urban.

În noul magazin sunt disponibile produse alimentare – inclusiv legume, fructe, salate -, băuturi și articole pentru casă, precum și o gamă bogată de produse bio, categorie care de altfel este prezentă din belșug în toate hipermarketurile Cora.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri