METRO a lansat o nouă aplicație. Care sunt avantajele?

METRO a lansat, începând cu 15 martie, aplicația mobilă în România, o alternativă digitală a tradiționalului card METRO. Cu ajutorul aplicației, clienții vor putea vedea toate produsele din supermarket, prețul lor și disponibilitatea pentru diversele locații ale retailerului.

O listă de cumpărături digitală cu produsele disponibile în magazin, toate facturile în format digital, cardul METRO direct în telefon, balanța punctelor de loialitate și informații despre magazine sunt câteva dintre avantajele aplicației METRO.

Aplicația poate fi folosită atât pe dispozitivele iOS, cât și Android. România se număra printre cele nouă țări din Europa în care noua aplicație a fost lansată.

Cum poți folosi aplicația METRO

  • Intră în Google Play sau AppStore și descarcă aplicația METRO;
  • Instalează aplicația METRO din magazinul online;
  • Selectează țara și apoi introdu datele cardului tău METRO.

METRO are aproximativ 16 milioane de clienți care pot alege să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să ridice produsele din magazin sau să le fie livrate. Compania operează în 34 de ţări şi are peste 100.000 de angajaţi în întreaga lume.

Citeste si:
European Digital Commerce, by VTEX: cum te înscrii gratuit la...
European Digital Commerce, by...

Sursa foto: Facebook Metro Romania

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri