Carrefour deschide un nou hipermarket în regiunea Transilvania și primul din Sfântu Gheorghe, în incinta noului centru comercial Sepsi Value Center. Consumatorii vor putea accesa peste 30.000 de produse atât în magazinul fizic, dar și online, prin intermediul aplicației Carrefour, carrefour.ro sau BRINGO.

Noul magazin va dispune de un sistem complet Self Check-out și aduce în comunitatea din Sfântu Gheorghe programul Act For Good, disponibil în aplicația Carrefour. Programul hipermarketului va fi de luni până duminică, între 07:00 - 21:00.

Hipermarketul propune peste 150 de sortimente de pește proaspăt și fructe de mare, peste 300 de feluri de carne proaspătă, peste 1.000 de produse BIO, precum și produse create după rețete tradiționale de la producători din Sfântu Gheorghe și din regiune (Dioszegi, Ganesa - brutărie & cofetărie; Zoemia - Brutărie; M&M Cuki - Cofetărie; B.A.A. - furnizor de kurtos - cozonac secuiesc; Gusturi Boierești - Măcelărie, Authentic Meat - măcelărie & mezeluri; Ferma Coni, Milkcom - lactate).

Carrefour Sfântu Gheorghe va avea 16 case 100% Self Checkout, clienții având posibilitatea de a-și plăti singuri produsele pentru a eficientiza sesiunea de cumpărături, diminuând considerabil timpii de așteptare. Acest sistem exclusiv self checkout este simplu și intuitiv pentru oricine, permițând atât plata cash, cât și cu cardul, iar clienții au parte în orice moment de asistență din partea angajaților retailerului.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri