Sevriciul de food delivery Glovo a atras 450 milioane euro printr-o rundă de finanțare din seria F, condusă de Lugard Road Capital și Grupul Luxor Capital. Glovo va investi în extinderea sa în cele 20 de piețe în care operează în prezent.

De asemenea, compania se va concentra pe creșterea diviziei Q-Commerce, care reprezintă o parte semnificativă a angajamentului său strategic pentru livrările din mai multe categorii.

„Această investiție ne va permite să ne dublăm prezența pe piețele noastre de bază, să ne accelerăm poziția de lider în locuri în care suntem deja foarte puternici și să continuăm extinderea diviziei Q-Commerce”, spune Oscar Pierre, Co-fondator și CEO Glovo.

La această rundă au fost prezenți investitori care au participat și la edițiile anterioare, inclusiv Delivery Hero, Drake Enterprises și GP Bullhound și reflectă atât potențialul semnificativ de creștere în sectorul livrărilor online, cât și cererea puternică a acționarilor existenți de a investi în companie.

La începutul acestui an, Glovo a anunțat un parteneriat de 100 milioane de euro cu compania imobiliară elvețiană Stoneweg pentru a-și dezvolta rețeaua de dark stores și angajarea noului CTO, Narek Verdian, care a ocupat și poziția de Vice-President of Engineering la American Express. Verdian va supraveghea creșterea echipei de ingineri de la 300 la 500 la sediul central al Glovo din Barcelona și în centrele sale tehnologice din Madrid și Varșovia.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri