Grupul Aaylex, care deține brandul Cocorico, a raportat pentru primul trimestru din 2021 o cifră de afaceri de 158 de milioane de lei, iar anul acesta se așteaptă să își majoreze afacerile cu 20%, după ce va introduce produse noi și va extinde vânzările, scrie retail.ro.

În primele trei luni ale anului au fost livrate peste 18.000 de tone de produse din carne de pasăre pe toate canalele de distribuție, iar în topul produselor cu cel mai mare volum de vânzare se numără pulpele și pieptul de pui file.

Pentru anul 2021, obiectivul este de creștere a cifrei de afaceri consolidată cu 20%, mai ales pe seama introducerii de produse noi și a dezvoltării vânzărilor pe piață.

Citește mai multe pe retail.ro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Anca Olteanu
Sunt redactor coordonator al publicației Retail.ro, parte din InternetCorp. Înainte am lucrat la site-urile Ziare.com și Wall-street.ro și la agenția de presă Mediafax, unde am fost reporter al departamentului Economic. Am absolvit Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării a Universității din București.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri