20 Aprilie 2021

Retailerul Bonami, creștere cu 50% a vânzărilor în primele trei luni ale anului



După agrearea unui plan inițial pentru 2021, ce prevedea o țintă de 77 milioane de euro în vânzări și menținerea aceluiași nivel de profitabilitate ca anul trecut, a fost luată decizia modificării acestui prag la 96 milioane de euro, din care 12%, aproximativ 11,5 milioane de euro, ar trebui să fie realizat în România.

„După primele trei luni din 2021, a trebuit să reevaluăm prognoza. Creștem semnificativ mai repede, oamenii au înțeles că pot cumpăra piese de mobilier precum mese și scaune, online, în siguranță”, a declarat Pavel Vopařil, CEO Bonami.

În ceea ce privește piața din România, Bonami a înregistrat o creștere de 50% YoY în primele 3 luni din 2021. Unele categorii s-au evidențiat, cum ar fi canapele, saltele sau perne, ceea ce indică faptul că oamenii doresc în continuare să investească pentru a-și face căminul mai confortabil, deoarece petrec mult timp acasă. De asemenea, accesoriile și mobilierul pentru grădină au crescut în importanță, și datorită faptului că Bonami a introdus propria marcă, ce garantează design excelent, materiale de calitate la prețuri accesibile și disponibilitate în stoc.

Vopařil a precizat: „ Acum avem zeci de produse proprii, până la sfârșitul anului aș dori să oferim sute. Anul următor vom avem în jur de o mie. În viitor, vom vinde câteva mii de tipuri de bunuri sub mărcile noastre. Știm ce vor clienții și ce îi interesează, de ceea putem face estimări pentru viitor. În prezent oferim în principal textile și mobilier de grădină, dar vom adăuga treptat articole de mobilier clasic, sub propriile mărci.”

Pentru viitorul apropiat, compania se concentrează pe câteva proiecte care vor fi implementate în lunile următoare, ce au ca scop crearea unei experiențe de cumpărături îmbunătățite pentru clienții români: optimizarea site-ului web și a metodelor de livrare. În funcție de evoluția pandemiei și a restricțiilor impuse, Bonami va evalua oportunitatea deschiderii de magazine în noi locații.

Compania continuă planurile de extindere

Pe de altă parte, extinderea internațională a companiei va continua anul acesta: „ Am dori să intrăm pe patru noi piețe. Vizăm fostul bloc estic: Balcani și Țările Baltice’’, a mai menționat Pavel Vopařil.

Grupul Miton, din care Bonami face parte, renumit pentru lansarea și vânzarea cu succes a unor companii precum Slevomat, Heureka, sau Restu, este mulțumit de rezultatele Bonami.



Citeste si