În trei ani vrem să avem 60% din sortimente fabricate, prelucrate în România și ingredientul principal din România. Scopul nostru este de a ne extinde întreaga gamă, însă există trei categorii pe care dorim să ne concentrăm cu prioritate: carne și produse din carne, fructe și legume și panificație, a declarat Marek Dolezal, COO PENNY, în cadrul unei conferințe de presă.

Unul dintre obiectivele PENNY este a oferi cel puțin 40% din selecția de fructe și legume din surse românești în următorii ani. În ceea ce privește planurile de viitor, PENNY România își propune să investească peste 1 miliard de euro, până în 2029, în principal prin extinderea rețelei sale până la un total de 619 magazine și 6 centre logistice.

Anul acesta, compania vizează deschiderea a 25 de magazine în țară și construcția celui de-al patrulea depozit, la Filiași, județul Dolj. Totodată, PENNY România urmărește remodelarea a 100 de magazine în 2021 și a întregii rețele de magazine până în 2022.

PENNY a înregistrat în 2020 o cifră de afaceri de 4,73 miliarde lei, în creștere cu 19% față de 2019, în contextul în care pandemia a generat schimbări în comportamentul consumatorilor români, motivându-i să se îndrepte către produse de calitate la prețuri corecte.

De asemenea, retailerul a înregistrat un profit net de 85 milioane de lei în 2020, în creștere cu 54% comparativ cu anul anterior.

„Anul trecut a fost un adevărat test pentru noi. În fața noilor provocări, a trebuit să ne adaptăm rapid, să fim flexibili, dar totodată fermi în decizii și, mai ales, să prioritizăm siguranța și sănătatea angajaților și a clienților noștri”, spune Daniel Gross, CEO PENNY România.

În 2020, PENNY România a investit 371 milioane de lei în modernizarea și extinderea rețelei de magazine, continuându-și planurile de expansiune. Anul trecut, compania a deschis 20 de magazine în noul format PENNY, încheind anul cu un total de 276 de magazine.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri