Kärcher deschide un nou magazin

Kärcher, producătorul german de aparate de curățare, a deschis un nou magazin în București, în Militari Shopping. Acesta este cel de-al șaptelea magazin al retailerului din România.

În noua unitate din București, compania a investit peste 80.000 euro. În noul magazin, clienții vor putea cere consilierilor sfaturi despre cum funcționează produsele, demonstrații, precum și posibilitatea de a închiria aparatele de curățare.

Din categoria aparatelor profesionale, sunt disponibile mașini de măturat, aspiratoare profesionale, precum și mașini de frecat-aspirat.

„Această investiție este parte din planul nostru de creștere accelerată care vizează o dublare a cifrei de afaceri în următorii cinci ani”, spune Monica Iavorschi, director general Kärcher România.

Citeste si:
În timpul pandemiei, românii au cheltuit 600 lei pentru aparate de...
În timpul pandemiei, românii...

Compania plănuiește ca la începutul anului 2022 sa mai deschidă magazine și în Timișoara și Constanța.

Kärcher România a înregistrat în 2020 o cifră de afaceri de 23 milioane euro, în creștere cu 17% față de 2019. Kärcher este prezent în România din 2008 și are aproximativ 100 angajați. În total, în România, Kärcher are 11 magazine, șapte locații proprii în București, Bacău, Iași, Cluj, și Târgu Mureș și patru prin parteneriat.

Compania este prezentă în 70 de țări, are peste 13.000 angajați, 24 de puncte de producție și logistică. În 2020 a înregistrat o cifră de afaceri de 2,7 miliarde euro la nivel global.

Citeste si:
Sîmpetru, eSolutions: Digitalizarea, un element de supraviețuire pe...
Marian Sîmpetru, eSolutions:...

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri