Românii pot duce electrocasnicele vechi în magazinele Auchan și primi la schimb unele noi

Auchan lansează, începând cu 21 mai, programul național Rabla pentru electrocasnice, care vizează colectarea deșeurilor de echipamente electrice și electronice. Clienții Auchan vor putea folosi voucherele validate de către Administrația Fondului pentru Mediu pentru a achiziționa produse electrocasnice noi, în schimbul unora vechi.

Programul național Rabla pentru electrocasnice vizează mai multe categorii de articole și se va desfăşura în etape:

Etapa 1 se va desfășura în perioada 21 mai – 3 iunie ora 23:59 și va viza următoarele categorii de produse: mașini de spălat rufe, mașini de spălat vase și aparate frigorifice.

Etapa 2 are loc între 4 - 17 iunie ora 23:59 și va fi deschisă pentru televizoare, laptopuri și tablete.

Etapa 3 se va derula în intervalul 18 iunie – 1 iulie ora 23:59, pentru aparate de aer condiționat, uscătoare de rufe și aspiratoare.

Citeste si:
Auchan deschide încă un restaurant: cum arată și ce mâncare poți...
Auchan deschide încă un...

Pentru a putea fi eligibili pentru programul Rabla, clienții trebuie să dețină un cont de utilizator în aplicația disponibilă pe www.afm.ro și un voucher de campanie. Ulterior, se pot prezenta cu voucher-ul în magazinele Auchan pentru a-și alege produsul dorit.

Această acțiune vine în completarea programului propriu de buy-back derulat de Auchan până pe 15 mai. Prin intermediul acestuia, cele 27 de hipermarketuri participante au colectat o cantitate considerabilă de echipamente uzate, cele mai populare produse achiziționate fiind: mașinile de spălat și frigiderele.

Programul național Rabla este valabil în hipermarketuri Auchan din 18 orașe, vezi AICI lista completă a magazinelor participante.

Citeste si:
Începe Rabla pentru electrocasnice: tot ce trebuie să știi despre...
Începe Rabla pentru...
Sursa foto: ShutterStockStudio / Shutterstock.com
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri