Vodafone Business a lansat V-Hub, o platformă online cu acces gratuit la resurse și informații privind digitalizarea, dedicată companiilor mici și mijlocii.

Platforma V-Hub este structurată în patru secțiuni principale: Expertiză digitală, Marketing digital, Securitate digitală și Muncă de la distanță. Accesându-le, utilizatorii vor regăsi materiale și informații practice pentru dezvoltarea afacerii în mediul digital, precum amenințările informatice, cum își pot proteja afacerea împotriva acestora, cum își construiesc o prezență online, cum își creează un website, cum se pot promova utilizând social media sau cum își mențin productivitatea într-un sistem de muncă hibrid.

V-Hub oferă și acces gratuit la o serie de tutoriale practice și cursuri care să ajute companiile mici și medii să se adapteze unei lumi în continuă schimbare. De asemenea, prin intermediul V-Hub, companiile pot intra în legătură cu un consultant Vodafone Business pentru sfaturi și mai multe informații legate de principalele teme ale platformei.

„Coloana vertebrală” a economiei românești trebuie digitalizată

Mihnea Rădulescu, director Vodafone Business Unit, a afirmat că firmele mici și mijlocii, care sunt „coloana vertebrală a Economiei României”, generează două treimi din locurile de muncă ale pieței românești. Însă pandemia le-a lovit puternic tocmai pe ele, fiindcă cele mai multe, în jur de 80% sau chiar peste, nu sunt digitalizate sau au un grad scăzut de digitalizare.

Retail jobs

„Știm că acele companii care investesc în servicii digitale au gestionat mai bine provocările utilizând tehnologia pentru a-și adapta rapid modul de lucru. De aceea, nevoia de transformare digitală este critică pentru afacerile mici și medii din România. Inițiativa de a lansa o platformă care vine în ajutorul IMM-urilor din România cu informații relevante și consiliere gratuită din partea consultanților noștri este unul dintre instrumentele prin care ne propunem să concretizăm acest obiectiv”, a mai precizat gazda evenimentului de lansare a V-Hub.

Cum folosești V-Hub

Accesul la platformă este simplu, utilizatorul trebuie să se înscrie cu datele sale în câmpurile de înregistrare de pe website-ul aplicației și va fi contactat de către un consultant al V-Hub. Acesta „va suna clientul și îi va explica, vor discuta despre nelămuriri, nevoile digitale ale firmei sale, îi va oferi informații, fără niciun fel de plată”, a dat Mihnea Rădulescu lămuriri. Directorul Vodafone Business a mai indicat chestiuni precise unde managerii de firme pot fi ajutați de V-Hub: „de exemplu ce înseamnă VPN, care sunt modalitățile prin care poți proteja o afacere, fiindcă în România există un număr enorm de companii ale căror platforme digitale nu sunt protejate în fața hackerilor, care pot să facă mult rău unei afaceri. Și cu cât oamenii vor înțelege mai bine că digitalizearea le protejează firma vor lua măsuri ca să fie feriți de riscurile blocării prin atacuri; acestea sunt amenințări reale de care oamenii trebuie să știe și în fața cărora să se protejeze”.

Dezvoltată de compania britanică Vodafone Group, platforma V-Hub a fost dat deja în folosință în alte țări, a informat gazda evenimentului, care a adăugat că România este între ultimele țări din Uniunea Europeană la capitolul digitalizare.

Citeste si:
Rezultate financiare: Vodafone România raportează venituri de 190,9...
Rezultate financiare:...
Sursa foto: Shutterstock
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Filip Bodoc
Filip este preocupat de feluritele tipuri de limbaj și de modul în care acestea însoțesc și determină legăturile indivizilor și ale comunităților și obișnuiește să își finalizeze observațiile scriind. Absolvent al Facultății de Istorie a Universității din București și specializat pe Relații Internaționale, el consideră că instituțiile de pe teritoriul unui stat – și mai cu seamă cele economice – sunt într-o strânsă întrepătrundere cu...

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri