FRAM, primul frigider românesc, va fi relansat pe piață în această vară. Odată cu relansarea frigiderului FRAM, va mai fi vândută și o linie de produse electrocasnice.

Peste 30 de produse, electrocasnice mari (frigidere, mașini de spălat rufe, mașini de spălat vase, hote, aragazuri) și mici (espressoare, cafetiere, friteuze, fierbătoare, prăjitoare de pâine, tocătoare), integrate în 4 game diferite vor mai fi lansate în această vară.

Planurile pe termen mediu pentru noul FRAM includ obținerea unei cote de piață de 10%.

„E important să încurajăm brandurile valoroase, să demonstrăm că România este în continuare capabilă să creeze, să distribuie și să comercializeze produse de calitate”, explică Iuliana Stănculescu, Division Manager NOD | Divizia Electrocasnice.

Citeste si:
Încă o bilă neagră pentru Mega Image:gândaci filmați pe un frigider...
Încă o bilă neagră pentru...

În categoria retro se regăsesc celebrele linii rotunjite la colțuri, forme integrative și armonice. Paleta de culori migrează de la pastelurile anilor ‘60 la roșu, nuanțe metalice și mate, de brun și gri și, evident, clasicele alb / negru.

Network One Distribution (NOD) este compania care va relansa frigiderul FRAM. Network One Distribution, companie cu acționariat 100% românesc și afaceri de peste 360 milioane euro în 2020, este unul dintre cei mai mari distribuitori de tehnologie din România, cu o experiență de 19 ani pe piața de distribuție, o echipă formată din peste 450 de profesioniști, o rețea națională de parteneri specializați și peste 130 de branduri în portofoliu.

Citeste si:
Schimbări la vârful Lidl: Marco Giudici preia funcția de CEO
Schimbări la vârful Lidl:...
Sursa foto: Shutterstock

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri