Transilvania Broker lansează un nou serviciu disponibil exclusiv asistenților în brokeraj cu care lucrează, intitulat sugestiv comisionul digital.

Simultan cu lansarea platformei de emitere asigurări online, care aduce numeroase beneficii clienților finali, primul broker de asigurări din România listat la bursa de valori București aduce o inovație și pentru colaboratorii săi și anume, posibilitatea de a li se aloca clienții și comisioanele în mod automat.

“Odată cu apetitul crescut al cumpărătorilor din România pentru achiziții online, am accelerat procesul de digitalizare al Transilvania Broker. După eforturi inter-departamentale de peste un an, colaboratorii noștri se pot bucura astăzi de o monetizare mai ușoară a tranzacțiilor online efectuate de către clienții lor existenți sau potențiali”, a precizat Gabriel Login, Director General al Transilvania Broker.

Comisionul digital -- ce este și cum îi avantajează pe asistenții în brokeraj?

Lansarea beneficiului “comision digital” acoperă cele două scenarii cu care colaboratorii Transilvania Broker se întâlnesc cel mai frecvent: alocarea comisionului pentru clienți noi și alocarea comisionului pentru clienți existenți.

Platforma de emitere a unei asigurări online folosește tehnologii inovative pentru a recunoaște automat achizițiile efectuate de clienții existenți. La fiecare astfel de achiziție, comisionul este alocat automat asistentului care a lucrat cu clientul respectiv, fără a fi nevoie de vreo altă intervenție.

Pentru a putea prelua clienți noi, colaboratorii Transilvania Broker trebuie să se logheze în dashboard-ul lor și să-și genereze un link unic. Acest link unic poate fi folosit pe orice canale online pe care colaboratorii le utilizează de obicei pentru promovare: social media, presă, bloguri, aplicații de mesagerie și așa mai departe.

De fiecare dată când un client achiziționează o poliță nouă folosind linkul unui colaborator, acestuia din urmă îi va fi alocat comisionul automat, fără a fi nevoie de vreo altă intervenție din partea sa.

Procesul de alocare a comisionului digital prin distribuirea link-urilor unice ale asistenților în brokeraj

Experții Transilvania Broker au o soluție și pentru alocarea de comisioane generate din surse offline. În același dashboard, colaboratorii își pot genera și un cod QR, care are în spate același link unic pentru identificare automată. Codul QR poate fi folosit pe materiale promoționale tipărite, cum ar fi cărțile de vizită, afișele, flyerele, pliantele, broșurile și altele.

Astfel, asistenții în brokeraj trebuie să depună mai puțin efort pentru alocarea de comisioane. Mai important, această inovație le oferă șansa de a lucra cu fiecare client în mediul în care acesta se simte cel mai bine, online sau offline.


Procesul de alocare a comisionului digital prin distribuirea materialelor personalizate folosind codul unic QR al asistenților în brokeraj

Cum poți face parte din echipa Transilvania Broker și să beneficiezi de Comisionul Digital ?

Dacă ce ai citit până acum consideri că te avantajează și dorești să faci parte din echipa Transilvania Broker, tot ce trebuie să faci este să completezi formularul de pe pagina colaboratorilor, fie accesând site-ul companiei, fie dând click pe link-ul de mai jos. Tot în cadrul paginii vei găsi toate beneficiile tale atunci când lucrezi cu Transilvania Broker.

Vreau să fac parte din echipa Transilvania Broker

Tehnologii care creeaza echipe puternice și performante

Încă de la lansarea companiei, Transilvania Broker a investit masiv în dezvoltarea rețelei de asistenți în brokeraj. Astazi, compania are acoperire națională și peste 1700 de colaboratori.

Însă dezvoltarea nu se oprește aici. Inovații precum comisionul digital sunt create pentru a crește și mai mult rețeaua de colaboratori și pentru a le oferi acestora toate instrumentele și beneficiile necesare pentru a se dezvolta profesional.

Comisionul digital este o facilitate care salvează foarte mult timp și oferă flexibilitate întregii rețele. Asistenții în brokeraj ai Transilvania Broker au astfel mai mult timp pentru a se concentra pe ceea ce contează cu adevărat: găsirea de noi modalități de a rezolva problemele clienților și de a-i asista rapid și eficient.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.
Setari Cookie-uri