Revoluția digitală care a caracterizat anul 2020 (și care continuă și în 2021) a avut drept principale protagoniste afacerile de mici dimensiuni.

Spre deosebire de realitățile de dimensiuni mai mari - care începuseră deja de ceva vreme un proces de transformare digitală și care s-au descoperit ca fiind mai pregătite în contextul limitării mobilității, esențiale pentru izolarea pandemiei - IMM-urile și profesioniștii care în trecut adoptaseră instrumente digitale au fost nevoiți să efectueze o schimbare bruscă și radicală a tendinței pentru a putea fi operativi 100% de la distanță.

Astfel, un instrument indispensabil pentru desfășurarea activității în mobilitate - Semnătura electronică – a devenit nu doar din ce în ce mai răspândit, ci și din ce în ce mai popular: utilizatorii, în fapt, au experimentat nu numai posibilitatea de a semna dosare și documente fără a avea nevoie de hârtie sau de a se deplasa, ci mai ales posibilitatea de a gestiona relațiile cu clienții, furnizorii, colaboratorii și angajații într-un mod mult mai rapid, mai sigur și mai eficient.

Semnătura electronică a permis, de fapt, un mod de lucru cu totul nou.

Tocmai pentru a facilita această transformare, InfoCert - Tinexta Group și-a reorganizat complet platforma pentru Semnătura electronică, care a devenit mai ușor de utilizat și a fost îmbogățită cu multe funcții noi.

GoSign al InfoCert – acesta este noul nume al platformei „deschise” – permite acum nu numai semnarea unui singur document, ci și inițierea și coordonarea unor fluxuri de semnături complexe, în care intervin persoane externe și interne organizației.

În plus, cu GoSign există posibilitatea de a trimite un fișier, care trebuie completat și semnat, către mai multe persoane în același timp: este suficientă importarea unei liste de semnatari, fiecare dintre aceștia primind o copie unică a documentului care urmează să fie semnat. Se elimină astfel necesitatea de a crea și trimite dosare separate, dar se asigură în continuare capacitatea de a gestiona separat dosarele semnate, precum și de a monitoriza toate vizualizările și acțiunile în timp real.

Aceasta este noua funcție de trimitere în bloc, care simplifică în mod semnificativ procesele repetitive. Este suficient să ne imaginăm, de exemplu, economia de timp pe care o face un contabil care, cu o singură expediere, poate transmite simultan și cu un singur clic zeci de fișiere de semnături. Mai mult decât atât, va avea și posibilitatea de a solicita destinatarilor să atașeze fișiere sau cărți de identitate, uneori necesare pentru finalizarea tranzacțiilor.

Noutățile nu se termină însă aici. Soluția este, de asemenea, omnicanală și, prin urmare, disponibilă prin web, desktop și aplicație, prin smartphone, tabletă sau PC, cu posibilitatea de a semna online sau offline și de a utiliza diferite tipuri de semnături - electronică, avansată, calificată sau chiar grafometrică - în funcție de nivelurile de încredere cerute de tranzacții specifice.

În fine, platforma poate fi conectată și la alte aplicații, de exemplu la PEC sau la un sistem de conservare digitală pe termen lung.

Pentru mai multe detalii vizitați: https://infocert.digital/ro/GoSign/

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri