14 Septembrie 2021

JYSK continuă expansiunea și vrea să deschidă 15 magazine noi până în 2022



JYSK, retailerul scandinav de mobilier și produse pentru casă, vrea să continue expansiunea de magazine fizice și intenționează ca în următorul an să mai deschidă cel puțin 15 magazine noi.

Începând din primăvara anului 2018, toate magazinele noi sunt amenajate după noul concept de design, care este mai modern și le permite clienților să se inspire mai ușor cu privire la amenajarea propriei case. Din cele peste 3.000 de magazine JYSK din lume, 1.000 sunt deja amenajate conform noului concept, urmând ca celelalte să fie modernizate în următorii ani. În România, din cele 106 magazine actuale, 50 sunt încă amenajate după conceptul vechi și urmează să fie modernizate.

„Vânzările online au crescut în perioada pandemiei, dar am observat că multor clienți le-a lipsit magazinul fizic. De aceea, ne-am propus ca în următorii ani, pe lângă magazinele noi pe care le vom deschide, să investim considerabil și în reamenajarea magazinelor care nu urmează noul concept”, spune Alex Bratu, country manager JYSK România și Bulgaria.

Primul magazin modernizat este JYSK Pipera Plaza

Primul magazin care a trecut prin procesul de modernizare este JYSK Pipera Plaza, inaugurat în anul 2016 în Șoseaua București Nord. În ultima lună, magazinul a fost reamenajat, iar pe data de 16 septembrie, începând cu ora 10:00, va avea loc evenimentul de redeschidere.

Pentru a sărbători redeschiderea, JYSK va oferi clienților reduceri de până la 75% la plăpumi, perne, saltele, mobilier de interior, lenjerii de pat, cearceafuri și obiecte decorative.

Redeschiderile magazinelor modernizate vor continua în paralel cu expansiunea. JYSK caută în continuare spații de retail potrivite pentru conceptul retailerului scandinav.

„Conceptul nostru de magazin presupune spații de minim 1/400 mp, pe un singur nivel, de preferat la parter, cu acces facil pentru camioanele de 40 de tone. Ne dorim să ajungem în cât mai multe orașe noi și să fim în proximitatea cât mai multor clienți”, spune Hristu Geoge, development manager JYSK România.

JYSK este un retailer de mobilă și decorațiuni interioare din Europa. Grupul desfășoară operațiuni în peste 50 de țări și numără un total peste 26.500 de angajați și peste 3.000 de magazine. JYSK a intrat pe piața din România în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea. Rețeaua numără în prezent 106 magazine în România. Compania JYSK este deținută de familia fondatorului ei, omul de afaceri danez Lars Larsen, care are în portofoliu și alte companii, cu o cifră de afaceri anuală de 4,8 miliarde de euro. Cifra de afaceri JYSK este de 4,1 miliarde euro.



Citeste si