28 Septembrie 2021

Brandurile Hugo Boss și Nike deschid două magazine noi în Fashion House Militari



FASHION HOUSE Group adaugă brandurile Hugo Boss și Nike în FASHION HOUSE Outlet Centre Militari. Cele două noi magazine se vor deschide în luna noiembrie și vor avea o suprafață de peste 900 de metri pătrați.

Brandurile de fashion vor oferi o gamă largă de articole de îmbrăcăminte, cu reduceri zilnice de cel puțin 30% din prețul inițial. În magazinul Nike, clienții vor putea găsi articole vestimentare și încălțăminte atât pentru bărbați, cât și pentru femei, în timp ce Hugo Boss va oferi îmbrăcăminte exclusiv pentru bărbați.

„Această decizie demonstrează în mod clar oportunitățile considerabile pentru retaileri pe o piață de outlet aflată în creștere. Vom continua să extindem mixul de branduri atât în FASHION HOUSE Militari, cât și în FASHION HOUSE Pallady - cel mai nou outlet al nostru, poziționat în estul Capitalei”, a declarat Cornelia Nicolae, Director Operațiuni Retail al Grupul FASHION HOUSE, România.

În această primăvară, alte două branduri de fashion cunoscute, Tommy Hilfiger și Calvin Klein au deschis magazine pe o suprafață totală de peste 350 metri pătrați în FASHION HOUSE Outlet Centre Militari.

Spațiul total disponibil în FASHION HOUSE Militari depășește 14.000 de metri pătrați, având aproximativ 60 de magazine, cu branduri internaționale și locale. În ultimii 12 ani, Centrul Outlet și-a extins constant portofoliul de branduri, oferind românilor reduceri zilnice de la 30 la 70%, pe tot parcursul anului.

Printre brandurile prezente în FASHION HOUSE Outlet Centre Militari se numără: adidas, Puma, Sizeer, Otter, Diesel, US Polo, Under Armour, English Home, Levi`s, Lee Cooper-TimeOut-KVL, United Colors of Benetton, Colin`s, Marc O`Polo, Guess, Desigual, Cacharel, Triumph și River Woods.



Citeste si