Te-ai întrebat vreodată cum au reușit marile companii să își consolideze imaginea și să devină atât de populare? Ce au în comun Coca-Cola, Starbucks și majoritatea giganților de
succes din Statele Unite?

Răspunsul este, pe cât de simplu pare, pe atât de complex în profunzime - produse personalizate cu brandul lor.
Cine ești și ce dorești?
Economia globală actuală este propulsată în mare măsură de conceptul numit brand. Fiecare companie în creștere încearcă să se remarce, lăsând o impresie de lungă durată prin folosirea elementelor de branding precum logo-ul, sloganul, culorile specifice identității companiei și prin experiența specială a clientului la primul contact cu produsele și serviciile oferite .
Cu alte cuvinte, identitatea de brand este unul dintre principalii factori care propulsează atât succesul campaniilor de marketing, cât și poziționarea business-ului tău în memoria colectivă și în raport cu concurența.


Un brand interactiv și palpabil
Pentru a-ți face brandul remarcat, o metodă eficientă este realizarea de materiale promoționale personalizate în cadrul evenimentelor corporate. Având costuri relativ mici în comparație cu rezultatul vizat, produsele personalizate au marele avantaj de a rămâne în posesia invitaților la finalul evenimentului. Astfel, acestea fiind inscripționate cu identitatea companiei implicate sau a evenimentului, ele vor juca rolul constant de reminder asupra obiectivului campaniei tale. Materialele promoționale conferă prestigiu brandului, sunt un mijloc eficient de networking (jucând și rolul unei cărți de vizită), aduc satisfacție celor ce le primesc sub forma de amintire sau cadou și pot reprezenta elementul cheie pentru a fideliza clienții, partenerii de business sau chiar angajații. Este esențial ca brandului tău să îi fie asociate emoții pozitive, să arate implicare, generozitate și să te facă să te simți parte dintr-o comunitate selectă de oameni.


Ce și cum se poate personaliza?
Cele mai folosite produse personalizate în acest scop sunt tricourile, cănile, lanyard-urile, pixurile și agendele. În plus, produse non convenționale precum hanoracele, tablourile canvas sau brelocurile pot fi folosite cu succes pentru a surprinde participanții la evenimentul tău.
Pentru personalizare, în funcție de produsele alese, sunt folosite numeroase tehnici precum printul DTG, gravarea laser, embosare/debosare, print UV, termotransfer și multe altele. Când vorbim de materiale textile, printul DTG este rege.
Din punct de vedere financiar, este mult mai avantajos ca o firmă să își cunoască nevoia de produse personalizate din timp și să le comande bulk. Acest lucru reduce timpul de livrare, iar prețul pe unitate este mai mic.


Deoarece suntem în secolul internetului, este indicat să te folosești de mijloace moderne precum personalizarea cu previzualizare oferită de magazinele online specializate pentru a avea o imagine clară asupra rezultatului final chiar la momentul plasării comenzii.
Spre exemplu, echipa Smile Foto îți dă posibilitatea de a personaliza produse cum vrei tu online, chiar și de pe mobil, chiar și în 3D. Nu simți că ai inspirație? Nicio problemă! Contactează-ne pe site, email sau telefon și ne ocupăm noi de machetare. Simularea ajunge la tine în câteva ore, iar tu poți sta liniștit cu gândul că evenimentul va fi un real
succes. Intră pe smilefoto.ro și alege produsele personalizate perfecte pentru evenimentul tău unic. Te așteptăm în atelierul de zâmbete

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri